მე-19-ე საუკუნის დასაწყისში არც ტელევიზია იყო და არც ინტერნეტი და ამიტომ, სხვადასხვა პროდუქტების რეკლამირების მიზნით, კოლოფებში და შეფუთვებში, სუვინირების სახით, ბარათებს აწყობდნენ (ისევე, როგორც, მაგ., საღეჭ რეზინში , , Love is..."). ამ მხრივ, გამონაკლისი, არც სიგარეტის კოლოფები იყო... ბრიტანულმა კომპანია Gallaher Group-მა მსგავ...
ინდოეთი საოცარი ქვეყანაა წარმოუდგენლად მრავალწახნაგოვანი და ზოგჯერ, ევროპელისთვის გაუგებარი კულტურით. მან მსოფლიოს არაერთი ფილოსოფოსი აჩუქა. მაგრამ, ამ ძირძველი ტრადიციების მქონე ქვეყანაში, როდესაც ინდოელების უსასრულოდ ღრმა თვალებში იყურებით, ისეთი შეგრძნება გეუფლებათ, რომ ყოველი მეორე აქ ბრძენია, რომელმაც ცხოვრების არსში ჩაწვდომა შეძლო. შესაძლებელია, სწორედ ამიტომ არის, რო...
2016, 14 ოქტომბერი, 15:41
|
|