x
image
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
დასახელდა 5 ყველაზე ცუდი მეორადი კროსოვერი,რომლის შეძენაც არ ღირს
image


მსოფლიო პანდემიამ, რომელიც უკვე აგერ თითქმის ორი წელია მძვინვარებს მსოფლიოში და მილიონობით ადამიანის სიცოცხლე შეიწირა მთელს მსოფლიოში, ხოლო კარანტინებმა და სხვადასხვა სახის შეზღუდვებმა უმიშვნელოვანესი დაღი დაასვა ეკონომიკის თითქმის ყველა სფეროს და შესაბამისად ედ ყველაფერი დაეტყო ადამიანების ფინანსურ შესაძლებლობსაც, თუმცა ამ ფონზე ერთი შეხედვით შეიძლება უცნაურადაც მოგეჩვენოთ, მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო ხანებში საწვავიც გაძვირდა, გაძვირდა ავტომობილებიც, ვთქვათ ორიოდე წლის წინ, მაგალითად 8-10 წლის ავტომობილში რა თანხასაც იხდიდი, დღეს იგივე თანხით იგივე მარკის 12-14 წლის ავტომობილს თუღა შეიძენ.ავტომობილების გაძვირება დიდი ალბათობით გამოიწვია მუდმივმა შეზღუდვებმა, მათ შორის პირველ რიგში სატრანსპორტო საშუალებებისა, რის გამოც ადამიანებს გაუჭირდათ გადაადგილება.


ამ ფონზე, უპრიანი იქნება ვინც, ახლა აპირებთ მეორადი კროსოვერის ყიდვას, დავეყრდნოთ გერმანული ორგანიზაცია TUV– ის კვლევებს.


უახლესი TUV Report 2020 დაიჯესტის მიხედვით მისგან გამოვყავით "კომპრომისული მტკიცებულება" 5 მარკის კროსოვერზე, რომელთა ასაკი 8-9 წელიწადში მერყეობს.



ავტორიტეტული გერმანული ორგანიზაციის მტკიცებით, ეს ავტომობილები უფრო მიდრეკილნი არიან რემონტისკენ.


აღმოჩნდა, რომ ყველაზე ხშირად Nissan Qashqai– ს მფლობელები იძულებულნი არიან ისარგებლონ ავტოსერვისის მომსახურებით. ამ კროსვორდების 30, 6% საჭიროებს რემონტს საშუალოდ 117, 000 კმ. გარბენის შემდეგ.

მეორე ადგილი დაიკავა Volkswagen Tiguan-მა, რომელმაც აჩვენა ოდნავ უკეთესი შედეგი - მანქანების 25.5% რემონტს საშჭიროებს, საშუალო გარბენი 122, 000 კმ-ს შემდეგ:

შემდეგია 8-9 წლის Mitsubishi Outlander-23, 9% იმათგან, საშუალო გარბენი 127, 000 კმ.


Hyundai ix35 ოდნავ ნაკლებ პრობლემებს უქმნის მათ მფლობელებს. მათგან მხოლოდ 22, 9% -ს სჭირდებოდა რემონტი 110, 000 კმ გარბენის შემდეგ.


TOP-5 არასაიმედო კროსოვერებში, ბოლო მონაწილე აღმოჩნდა Suzuki SX4- მან უახლოესი კონკურენტი დაამარცხა მხოლოდ რამდენიმე მეათედი პროცენტით 22.7% ქულით. ალბათ ამის მიზეზი მხოლოდ ასეთი მანქანების ნაკლებად ინტენსიური გამოყენებაა - მოდელის საშუალო გარბენი 96, 000 კმ-ია.


image

ასევე იხილეთ


5)გაზ-13 "ჩაიკა" -ღირს 140/200 ათასი დოლარი. კოლექციონერებისათვის ერთ-ერთი საყვარელი საბჭოთა მანქანა - საკმაოდ პრესტიჟული და შედარებით ხელმისაწვდომი სათადარიგო ნაწილებით, რადგან დამზადდა არა ათეულობით ეგზემპლარი არამედ 3000-ზე მეტი. გაზ-13 "ჩაიკა" გვხვდება დასავლეთშიც, რადგან ისინი სოციალისტურ ქვეყნებს მიეწოდებოდა.ნორმალურად შე...


რუსეთში Auto.ru სერვისმა ჩაატარა სოციოლოგიური გამოკითხვა, რომ გაერკვია, რომელ მანქანებს ანიჭებენ უპირატესობას ყველაზე დაუდევარი და აგრესიული მძღოლები. სოციოლოგიურ კვლევაში ოთხი ათასი ადამიანი მონაწილეობდა და შედეგიც საკამოდ ლოგიკური იყო. საერთო ჯამში, გამოკითხვაში 35 სხვადასხვა ბრენდის ავტომობილების მფლობელებმა მიიღეს...


საბჭოთა ავტოინდუსტრია ჩანასახიდანვე ფაქტობრივად საკმაოდ სწრაფად განვითარდა. მხოლოდ რიგი ტენდენციებით განსხვავდებოდა დასავლეთის ქვეყნებისგან. ასეთი განსხვავების თვალსაჩინო მაგალითი აღმოჩნდა პიკაპი: თუ იმავე ამერიკაში გამოსვლისთანავე უზომოდ პოპულარული გახდა ამ ტიპის ავტომობილები და დღემდე ინარჩუნებს. სსრკ-ში ისინი უბრალოდ დაიჩრდილნენ და არ...


დიზაინის თუ სხვადასხვა ტექნიკური სიახლეების ქურდობა, როგორც ჩანს " მოსული ამბავია" ავტომრეწველობაში, გასულ საუკუნეში ამ მხრივ ალბათ ძირიდადად ამერიკელი, გერმანელი და ბრიტანელი ავტომწარმოებლები დაზარალდნენ, გასული საუკუნის 60-იანი წლებიდან იაპონიამ დაიწყო ნელნელა ევროპული და ამერიკული ავტომობილების მოპარვა და იმდენი შეძლო, ...

0
998
2-ს მოსწონს
ავტორი:არაჩანდა
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
998
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0