დიზაინის თუ სხვადასხვა ტექნიკური სიახლეების ქურდობა, როგორც ჩანს " მოსული ამბავია" ავტომრეწველობაში, გასულ საუკუნეში ამ მხრივ ალბათ ძირიდადად ამერიკელი, გერმანელი და ბრიტანელი ავტომწარმოებლები დაზარალდნენ, გასული საუკუნის 60-იანი წლებიდან იაპონიამ დაიწყო ნელნელა ევროპული და ამერიკული ავტომობილების მოპარვა და იმდენი შეძლო, რომ უმეტეს შემთხვევაში ხარისხით მათზე უკეთესის დამზადება შეძლო, "ქურდის ქურდი ცხონდაო" და ახალ ათსწლეულში თავად იაპონელებს ახლა უკვე ჩინელებმა დაუწყეს გაქურდვა.
რა თქმა უნდა არც საბჭოთა კავშირი იყო გამონაკლისი, რადგან სსრკ-ში, ვთქვათ აშშ-სგან, საფრანგეთის ან გერმანიისგან განსხვავებით სამრეწველო-ინდუსტრიალური ავტომშენებლობა გაცილებით გვიან 1930-იან წლებში შეიქმნა.
ქვემოთ გაეცნობით იმ ავტომობილებს, რომელის დიზაინიც სსრკ-მ მოიპარა.
ГАЗ А და Ford Model A Standard Phaeton
Ленинград-1(იგივე Красный путиловец») და Buick 32-90
ГАЗ М-1 და Ford Model B
Москвич 400 და Opel Kadett К38
ЗИС-110 და Packard 180.
ЗАЗ- 965 და Fiat 600
ЗАЗ-966 და NSU Prinz IV
Чайка» ГАЗ-13/14 და Packard
“Волга” ГАЗ-21 და
Ford Mainline
Москвич 402 და Opel Olympia
ГАЗ-24 და Ford Falcon.
Москвич-2141 და Simca 1308
მთავარი ფოტო, ორი ცისფერი ინდენტური ავტომობილი :მარცხნივ ჟიგული-ВАЗ 2101, მარჯვნივ Fiat 124, თუმცა ეს პლაგიატად უფრო არ ჩაითვლება, რადგან სსრკ-მ ოფიციალურად იყიდა ეს მარკა.
უნდა აღინიშნოს რომ სანამ ავტოდიზაინის ქურდობის ტოპ-10-ზე გადავიდოდეთ, უნდა ავღნიშნო, რომ ეს რეიტინგი პირობითია და მხოლოდ ზოგად ტენდეციას გამოხატავს. მთლიანად თუ განვიხილავთ ყველაზე დაზარალებული გერმანია აღმოჩნდა, მეორე ადგილზე აშშ გახლავთ, შედარებით იოლად გადაურჩნენ დიზაინის და მთლიანად ავტომობილის ქურდობას ...
საბჭოთა კავშირის მოქალაქეებისათვის აუხდენელი ოცნება იყო უცხოური ავტომობილის შეძენა, თუნდაც სათანადო თანხა ჰქონოდათ შეგროვებული, ვთქვათ, "მერსედესის", "ფორდ-მუსტანგის" ან "კრაისლერის " შემოტანა მხოლოდ ცნობილ არტისტებს, სპორტსმენებს, კოსმონავტებს ან მაღალ პარტიულ ჩინოვნიკებს ჰქონდათ ნებადართული. მხოლოდ 80-იანი წლების მეორე ნახე...
ალბათ უცნობია, ის ფაქტი, რომ მეორე მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ, 1947 წლიდან საბჭოთა კავშირში დაგეგმილი იყო ყველა ავტომობილისთვის საკუთარი სახელი დაერქვათ, ეს მხოლოდ ნაწილობრივ განხორციელდა, ძირითადად მსუბუქ ავტომობილებზე, დანარჩენი კი დარჩა უსახელოდ-ქარხნის აბრევიატურით და ციფრებით. ГАЗ-51-2, 5 ტონიანი ...
1) წნული საჭისთვის-სხვათა შორის ვინც საბჭოთა ავტოკლასიკის მოყვარულია და ვისაც სურს საკუთარ ავტომობილში ძველი დროის ატმოსფერო შექმნას, საჭის წნულის შოვნა დღესაც არის შესაძლებელი, ინტერნეტ-მაღაზიებში გადააწყდებით განცხადებებს, ერგება თითქმის ყველა საბჭოთა მსუბუქ ავტომობილს ეს იქნება ЗАЗ, ВАЗ, ИЖ თუ Москвич-ი. 2)სიჩქარის გად...
60-იანი წლების შუა ხანებისთვის საბჭოთა კავშირი მასობრივად ძირითადად სამი მარკის მსუბუქ ავტომობილს აწარმოებდა: "ვოლგა"(საშუალო კლასი) "მოსკვიჩი"(მცირე კლასის მე-2 ჯგუფი) და "ზაპოროჟეცი"(მცირე კლასი), იყო კიდევ წარმომადგენლობითი კლასის სამთავრობო ავტომობილები, რომლებიც მცირე ტირაჟით მზადდებოდა. 50-იანი წლების ბოლოს მსოფლიოში იწყება ნამდვილი საავტომობილო ბუმი, რა დ...