სხვა 20 მტკიცებულება, რომ მსოფლიოში იაპონურ რეკლამაზე უფრო გიჟური არაფერი არსებობს 2020, 8 იანვარი, 11:19 იაპონური რეკლამის ყურებისას ისეთი შეგრძნება იქმნება, თითქოსდა ყველა ეს ხალხი უცხო პლანეტიდან მოფრინდნენ. აქ სახურავის ფილების გაცოცხლება, ადამიანის თავის მქონე შოკოლადის ბურთებით ტკბილეულის რეკლამა და ხალხისთვის ხილის და ბოსტნეულის ფორმების გადაცმა სრულიად ნორმალურად ითვლება. თუ იაპონური რეკლამის ფენომენი ჯერ არ გინახავთ, ეს სტატია თქვენთვისაა.
აღმოსავლეთის მზის ქვეყნის პიარის წარმომადგენლებმა უბრალოდ გიჟურის ხიბლად გარდაქმნა ისწავლეს.
1. ლიმონის სასმელს რეკლამას თავად ლიმონზე უკეთ ვერავინ გაუკეთებს.
2. ბრენდ DoCLASSE-ს ზამთრის კოლექციის რეკლამა. იმწამსვე ჩანს, თუ რამდენად თბილი და კომფორტული ტანსაცმელი აქვთ. 3. ფილმის „სიყვარულის წარმოუდგენელი ისტორიის“ პოსტერი ჭკუასუსტ ბიჭზე, რომელიც ბოსტნეულის დარგვით და გაყიდვით არის დაკავებული. 4. და კვლავ ლიმონის სასმელის რეკლამა. 5. “იაპონელი ბიონსეს“ ნაომი ვატანაბეს მსოფლიო ტურის პოსტერი. 6. Nike-ს საცურაო კოსტიუმის იაპონური რეკლამა. 7. ეს კი სატელევიზიო ფიტნეს შოუს რეკლამა პუდელის ფორმაში გადაცმული მსახიობებით. პროექტის შემქმნელს ძაღლების ვარცხნილობამ შთააგონა, რომლებიც კუნთებს ჰგავს. 8. სწრაფი მომზადების ლაფშა, რომელსაც შეუძლია საყვარელი გოგონაც კი მკაცრ იაპონელად გარდაქმნას. 9. და რაღაც სუში მომინდა (სინამდვილეში არა) 10. ასე კი სოციალური მომსახურების რეკლამა გამოიყურება. 11. იუმორისტის, კუნიხირო კავაშიმის ასეთი პრომო როგორ მოგწონთ? 12. სურათზეა კოსმეტიკის შემქმნელი, რომელიც ამბობს, რომ მისი პროდუქციის სრულად წარმოჩენა მხოლოდ მისივე სხეულით შეიძლება. 13. როგორ გადავიღოთ ტკბილეულის ემოციური რეკლამა? მარტივია! საკმარისია შოკოლადის ბურთებს ადამიანის თავი მიაბათ. 14. იაპონიაში McDonald’s-ის უჩვეულო რეკლამის შექმნა შეძლეს. 15. მასთან კონკურენციის გაწევა მხოლოდ KFC-ს შეუძლია (სხვათა შორის, ამ რესტორნის მიერ გამოშვებული iPhone-ს ასეთი ქეისი ნამდვილად არსებობს). ქათმის მსგავსი ქეიში iPhone-სთვის. მისი მიღება მხოლოდ 1 ადამიანს შეუძლია. -ასეთი უზარმაზარი, ნუთუ ნორმალურია? 16. ასეთი საღეჭი რეზინა გაგისინჯავთ? 17. აქ გვიჩვენებენ, რომ საღეჭი კანფეტები ისეთივე რბილი და სასიამოვნოა, როგორც ამ ბიჭის ლოყები. 18. ვერ ვხვდები, ნაყინის მწარმოებლებმა მისი ქალი-კაცის დახმარებით რეკლამირება რატომ გადაწყვიტეს. 19. როგორც ჩანს, ეს შამპუნი რეკორდული რაოდენობის ქაფს ქმნის, რომელიც ერთი ადამიანისთვის ზედმეტად ბევრია. 20. გამოიცანით, რისი რეკლამაა. მინიშნება: დიახ, დიახ, ეს სახურავის ფილების რეკლამაა. ასევე დაგაინტერესებთ: გამჭვირვალე ზურგჩანთა კატებისთვის - ახალი ტრენდი ფუმფულა ცხოველების მოყვარულებს შორის 20 მარტივი იდეა, რომლის დანერგვას ყველგან ისურვებდით იაპონელების ცხოვრების 15 პრინციპი, რომლებიც ჰარმონიის მოპოვებაში დაგეხმარებათ 25 მტკიცებულება, რომ იაპონელები 3018 წელში ცხოვრობენ 1516 1-ს მოსწონს |