x
image
მადამ ფისუნია
რენე კლერი

imageრენე კლერი ეწინააღმდეგებოა ფილმის გახმოვანებას.
რენე კლერმა გადაიღო ორი დახვეწილი კინოკომედია „მილიონი“ და „თავისუფლება ჩვენ“. პირველი, რომელშიც რეჟისორმა გამოიყენა ოპერის, ბალეტის, რეჩიტატივის ადა სეპსტიკის ელემენტები, ფერზე თამამი ექსპერიმენტები ცაატარა, კრიტიკის დადებითი შეფასებები დაიმსახურა, ხოლო მეორემ, რომელშიც იყო ნათელი სატირა ფრანგულ ინდუსტრიალიზაციაზე. გამოიკვლია თანამედროვე სამყაროში პერსონის თავისულების საკითხი, ხაზი გაუსვა მისი არსებობის შეუძლებლობას. კლერმა მასშიც ჩაატარა ცდები ხმაასა და გამოსახულების შეთავსებადობაზე.
რენე კლერმა გადაიღო ორი კომედია „14 ივლისი“ და „უკანასკნელი მილიონერი“. ასევე გააკეთა „ღამის ლამაზმანები“ რომელშიც თამაშობდნენ მარტინ კაროლი, ჯინა ლოლობრიჯი და ჟერარ ფილიპი.
მიშელ მორგანმა და ჟერარ ფილიპმა ითამაშე მთავარი როლები ფილმში „დიდი მანევრები“ „ფრანგული ხარისხის“ ნამუშევარში. რეჟისორმამასში ჩართო ფრანგულ კავალერიაზე საკუთარი ბავშვობის პერიოდის სენტიმენტალური მოგონებები. ანდრე ბაზენი წერდა, რომ სწორედ კლერის დამსახურებაა ამ კინოსურათში სიუჟეტის ჟანრობრივი მონაცვლეობა, ისი საშუალებითაც მისი განვითარება ურო საინტერესოდ მიმდინარეობდა. თავად კლერი თვლიდა რომ თავისი ომის შემდგომი ფილმებიდან „დიდი მანევრები“ საუკეთესო იყო. მიუხედავად იმისა, რმ ახალგაზრდა თაობის კრიტიკოსებს იგი არ მოეწონათ და ძალზე ძველმოდურად მიიჩნიეს, კინოსურათმა კინოკრიტიკოსებს ფრანგული სინდიკატის და დელუკის პრიზები მოიპოვა.

0
69
2-ს მოსწონს
ავტორი:მადამ ფისუნია
მადამ ფისუნია
69
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0