სხვა 10 ცნობილი ბრენდი, რომლებმაც 2023 წელს ლოგო შეცვალეს 2023, 19 დეკემბერი, 19:02 2023 წელს ბევრმა ცნობილმა ბრენდმა და კომპანიამ ლოგოების დიზაინის განახლება გადაწყვიტა. ზოგი ამ რიტუალს რამდენიმე წელიწადში ერთხელ ატარებს, ზოგი კი პირველად ძალიან დიდი ხნის შემდეგ.
ამ მაგალითების შემხედვარე შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ ახლა ტრენდშია მინიმალიზმი, წვნიანი ფერები და, ზოგიერთ შემთხვევაში, ერთგვარი დაბრუნება ფესვებთან. ვნახოთ, როგორ გამოიყურება ცნობილი კომპანიების ლოგოები რებრენდინგამდე და შემდეგ. Twitter გახდა Х ლოგოს ყველაზე რადიკალური ცვლილება და, რა თქმა უნდა, ყველაზე სენსაციური ამ წელს. Pepsi ლოგო კომპანიის 125 წლის იუბილეს საპატივცემულოდ შეცვალეს.Nokia კომპანიამ ლოგო 60 წლის განმავლობაში პირველად შეცვალა.Fanta 7 Up როგორც ხედავთ, წელს თითქმის ყველა სასმლის კომპანიამ ლოგოს შეცვლა გადაწყვიტა.Warner Bros. კინოსტუდია თავისი ასწლეულის აღსანიშნავად სტილით ფესვებს დაუბრუნდა.Android როგორც Reddit-ის შემთხვევაში, სიმბოლო უფრო რეალისტური, მოცულობითი გახდა და თითქოს გაცოცხლდა.LG აი, LG-ის წარმომადგენლები წავიდნენ საპირისპირო მიმართულებით - მათი სიმბოლო მოცულობითი აღარ არის.Walt Disney Pictures წელს სტუდიის ყველა ახალი პროექტი გამოდის სპეციალური გახსნის სქრინსევერით, რომელიც გვახსენებს, რომ 2023 წელს ლეგენდარული დისნეი 100 წლის ხდება!ასევე დაგაინტერესებთ: 1. 20 მახვილგონივრული შტრიხკოდი საქონელზე 2. 20 ცნობილი ბრენდის რეკლამა გასულ საუკუნეში 3. მხატვარი აბსურდულ შეფუთვებს ქმნის, რომ ბრენდების უაზრობა დაგვანახოს 4. 20 მტკიცებულება, რომ მსოფლიოში იაპონურ რეკლამაზე უფრო გიჟური არაფერი არსებობს 5. მოწევა კლავს: თამბაქოს საწინააღმდეგო ყველაზე შოკისმომგვრელი რეკლამები უფრო მეტი იხილეთ აქ: Yoona-ს არხი
163 შეფასება არ არის |