სხვა აი, რატომ არ უნდა ენდოთ ონლაინ-შოპინგებს 2018, 12 თებერვალი, 23:58 სტატისტიკის მიხედვით, ინტერნეტ მომხმარებლების 84% -ს ერთხელ მაინც შეუკვეთავს რამე ონლაინით. ეს მხოლოდ მოხერხებული გზა კი არაა, ზოგჯერ ძალიან სარგებლიანიცაა. თუმცა, არსებობს შემთხვევები, როცა მომხმარებელმა ის სულაც ვერ მიიღო, რასაც ელოდა.
სტატიაში გთავაზობთ ამის რამდენიმე სახალისო მაგალითს. "კი, ზუსტად იგივეა" "ეს ის სულაც არაა, რაც მინდოდა" "ჩემი ჯინსი ჩამოვიდა. ეს ხუმრობაა"? "რა მაგარი საჭმლის კონტეინერია"! "ნამდვილად "უზარმაზარი" დათვი ჩამოვიდა" "ძნელი დასაჯერებელია, რომ ეს იგივე სათამაშოა". "ძალიან ჰგავს ერთმანეთს".
"ჩემი შენაძენით ნამდვილად კმაყოფილი ვარ". "ესეც ჩემი 90 დოლარის შენაძენი" "დიდი მადლობა ჩინეთს" "კი, დიდებულად გამოვიყურები"! "რეალობა სასტიკია" "ნამდვილად ლამაზი თაიგულია" "როცა AliExpress -დან შევუკვეთე ჭურჭელი" "კიდევ კარგი, რომ ძალიან არ გამიცრუვდა იმედი" "ეს კოსტუმი AliExpress-ზე შევუკვეთე. ცოტა განსხვავებულია, მაგრამ მაინც საყვარლად გამოვიყურები". "ჩემს გოგონას დათვის ფორმის ბუშტი უნდოდა და არა - მსუქანი კურდღელი" "მინი მაუსი შეიცვალა" "რილაკუმას ბალიში შევუკვეთე და"... "როგორც ჩანს, კატა გაიქცა" "ვარცხნილობა სულ ცოტათია განსხვავებული" "ამაზონიდან ჩემი ოთახისთვის შევუკვეთე სკამი და აი, რა მივიღე" ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ასევე დაგაინტერესებთ:
640 4-ს მოსწონს
|