სხვა კომპანიამ მომხმარებლის ყველა სულელური მოთხოვნა გაითვალისწინა. ნახეთ, რა შედეგი მიიღო მან 2018, 30 იანვარი, 16:04 დიზაინერებს და კლიენტებს არასდროს ესმით ერთმანეთის და ეს, თურმე, კარგიცაა. იაპონური ბრენდი Nissin Cup Noodles ნათელი მაგალითია იმისა, თუ რა ხდება, როცა დიზაინერი მომხმარებლის ყველა სულელურ მოთხოვნას ითვალისწინებს. ეს კომპანიის თავდაპირველი ფოტოა. მან თვითერის გვერდზე დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია. ფოტო Nissin Cup Noodles-ის კომპანიამ დადო, მომხმარებელმა კი მალევე გააკრიტიკა ის და დიზაინერს შემდეგი მოთხოვნები წაუყენა: კომპანიამ მართლაც გადაწყვიტა, გაეუმჯობესებინა ფოტო. "ცოტა დრო მოგვეცით, რაღაც შეცდომები უნდა შევასწოროთ", - დაპოსტეს მათ. კომპანიის სარეკლამო ფოტოს პირველი "გაუმჯობესებული" ვერსია ასე გამოიყურებოდა. მაგრამ, როგორც აღმოჩნდა, მომხმარებელი კიდევ არ იყო კმაყოფილი. მომხმარებლებისგან უფრო მეტი მოთხოვნა წამოვიდა: კომპანიამ მომხმარებლის ეს შენიშვნებიც გაითვალისწინა და საბოლოოდ ასეთი სარეკლამო ფოტო მიიღო: თქვენ რას ფიქობთ? უნდა გაითვალისწინოს თუ არა კომპანიამ მომხმარებლის ინტერესები? 516 2-ს მოსწონს
|