სხვა ირგვლივ ტყუილია – 15 მტკიცებულება, რომ ჯოჯოხეთში ცალკე ადგილია მარკეტოლოგებისთვის 2023, 23 ოქტომბერი, 15:25 ზოგიერთი ბრენდი ცდილობს მომხმარებელთან თბილი, სანდო ურთიერთობის დამყარებას, სხვები იყენებენ უსირცხვილო ხრიკებს მოკლევადიანი სარგებლის მისაღებად. ზოგი მყიდველი კმაყოფილი რჩება, სხვები თავს მოტყუებულად გრძნობენ.
![]() ერთი სენდვიჩი კარგია, ორი უკეთესი. ![]() ახლა გაქვთ კრევეტების თავები. ისღა დაგრჩენიათ მოიფიქროთ, რა უყოთ. ![]() აქცია: მიიღე 20%–ით მეტი პლასტმასი. ![]() კიდევ ერთი აქცია, უფრო ტრადიციული. ![]() „12 მინი როლი, თუ თითოეულს ოთხ ნაწილად დაჭრით“. ![]() ძალიან გრძელი გემრიელობა. ![]() თოკი კლდეზე ცოცვისთვის „შეუფერებელია კლდეზე ცოცვისთვის“. ![]() ორი პიცა ერთში: პეპერონი და არაფერი. ![]() დათვები და ფართო სახლი დათვებისთვის. ![]() ეს კანონიერია?! ![]() ზეითუნის ზეთი, რომელიც 90% შეიცავს მზესუმზირის ზეთს. ![]() სანტა ძუნწი მოხუცი აღმოჩნდა. ![]() ბავშვობის სიმულაცია. ![]() ძნელი წარმოსადგენია, რა სიგანისაა კრეკერი. ![]() ეს ნამდვილად არაკანონიერია. ![]() 318 1-ს მოსწონს |