სხვა ცრუ აქციები და ტყუილი საქონლის ხარისხის შესახებ: როგორ მანიპულირებენ ტანსაცმლის მაღაზიები 2020, 14 იანვარი, 15:39 სამწუხაროდ, ჩვენ ხშირად შეცდომაში შევდივართ, პატენტი ნივთების მფლობელები ვხდებით, რომელიც უხარისხო და ჯანმრთელობისთვის საშიში მასალისგან არის დამზადებული.
![]() ხშირად მყიდველებს ნივთის შეძენა ეჩქარებათ, რომ მომგებიანი შეთავაზება და მიმზიდველი აქციები არ გამორჩეთ. ტყუილი ნივთის ხარისხის შესახებ ![]() მაღაზიები სხვადასხვა ხრიკებს იყენებენ იმისთვის, რომ მყიდველები ცარიელი ხელებით არ წავიდნენ. მყიდველებს აქციებით იზიდავენ, ვიტრინებს აფორმებენ და აშკარა შეცდომაში შეჰყავთ. შემადგენლობის ნაცვლად ქსოვის ტიპს უთითებენ ![]() ბევრი ინტერნეტ მაღაზია შემადგენლობის ნაცვლად ქსოვის ტიპს უთითებს. შემადგენლობით შეიძლება გავიგოთ, თუ ტანსაცმელი რომელი მასალისგან არის დამზადებული - ნატურალური ბოჭკო, როგორიცაა ბამბა ან მატყლი, ხელოვნური ან სინთეტიკური, მაგალითად, აკრილი ან პოლიესტერი. ქსოვა ნიშნავს იმას, თუ ტანსაცმელი როგორ იყო მოქსოვილი. სწორედ ამიტომ სატინი შეიძლება მომზადებული იყოს ბამბის, პოლიესტერის ან მატყლისგან. ჟაკარდის ქსოვილი ასევე შეიძლება გაკეთდეს ნატურალური ბამბისგან ან სინთეტიკისგან. სწორედ ამიტომ, თუ სრული შემადგენლობა გჭირდებათ, პროდუქტის სრული აღწერა იპოვეთ ან კონსულტანტს ჰკითხეთ. მოდელის დასახელება ქსოვილის შემადგენლობის შემოწმებას გავიწყებთ ![]() ჩვეულებრივ მსგავსი სიტუაცია ინტერნეტით შეძენის დროს იქმნება, როცა ინტერნეტში საჭირო მოდელის სვიტერს ან პალტოს ეძებთ. დასახელებით შეიძლება გაიგოთ, რომ თქვენ „მატყლის პალტოს“ გთავაზობთ, მაგრამ ზუსტ ინფორმაციაში შეიძლება იპოვოთ, რომ 5% მატყლს შეიცავს, დანარჩენი 95% კი აკრილი ან პოლიეფირია. ![]() დეფექტური ნივთები ![]() ზოგიერთი ნივთი ცნობილი ბრენდების მაღაზიებში არასდროს გაყიდულა. ეს მათ წარმოების დეფექტს უკავშირდება. სწორედ ამიტომ, ბრენდული პროდუქტის ხარისხი ყოველთვის შეამოწმეთ. ნაკერებს და ეტიკეტის შემადგენლობას დააკვირდით. გახსოვდეთ, რომ ჩივილის და დაბრუნების უფლება ყოველთვის გაქვთ. წარმოსახვითი ფასდაკლებები, რომლებიც იაფად ნივთების შეძენას სტიმულირებენ ![]() ალბათ გინახავთ, რომ დიდი ფასდაკლების წინ ზოგიერთ ნივთზე უზარმაზარ ფასდაკლებას აკეთებენ, მაგალითად „შავი პარასკევის“ წინ. ბევრმა მაღაზიამ კი შეიძლება ფასი მოამატოს მხოლოდ იმისთვის, რომ შემდეგ სტანდარტულ ფასამდე შეამციროთ ან შემცირებულ ფასს დიდი პროცენტი ჰქონდეს. ![]() ![]() ასევე დაგაინტერესებთ: შეცდომები, რომელთაც სუპერმარკეტში ვუშვებთ, შეიძლება მთელი ქონების ფასად დაგვიჯდეს ![]() ![]() ![]() ![]() დანაზოგის გაზრდის 5 გზა, რომელსაც ყველა იაპონური ოჯახი იყენებს ![]() 795 შეფასება არ არის |