მოვლენები მსოფლიო ჩემპიონატის ბურთი Brazuca მოდური დიზაინერების შთაგონების წყარო გახდა 2014, 24 ივნისი, 17:22 სპორტულმა ბრენდმა Adidas, რომელიც წარმოადგენს ფეხბურთის მსოფლიო ჩემპიონატის ბურთის ოფიციალურ მწარმოებელს, მოაწყო საქველმოქმედო ონლაინ აუქციონი სახელწოდებით Make Kids Happy. აუქციონის მიზანი იყო თანხის შეგროვება სან-პაულოს და რიო-დე-ჟანეიროს ღარიბი უბნების მაცხოვრებელი ბავშვებისთვის. ინიციატივა აიტაცა ბევრმა ცნობილმა მოდურმა სახლმა და დიზაინერმა. მათ წარმოადგინეს ბურთის Brazuca საკუთარი ვარიანტები. ფარელ უილიამსის ვერსია აუქციონზე გამოტანილი იყო Roberto Cavalli, Mary Katrantzou, Gareth Pugh, Rick Owens, Missoni, Marni, Etro, Dolce and Gabbana და Balmain-ის შექმნილი ვერსიები. პროექტში მონაწილეობა მიიღო მომღერალმა ფარელ უილიამსმაც. Balmain Mary Katrantzou Marni Rick Owens Gareth Pugh რობერტო კავალიმ წარმოადგინა ბურთი, რომელიც შთაგონებული იყო საფირმო ანიმალისტური ნახატით. ბურთზე მოფანტულია შავი და ყვითელი კრისტალები და დამაგრებულია ოქროსფერ სადგამზე. Roberto Cavalli Etro-მ შექმნა ბურთი "პეჩვორქის" სტილში და დაფარა აპლიკაციებით, ხოლო Missoni-მ ბურთი გაფურჩქნულ ყვავილს დაამსგავსა. Etro Missoni დოლჩე და გაბანამ თავიანთი ნამუშევარი ასე შეაფასეს: "ჩვენი ბურთი აერთიანებს ხელით შექმნილი ნახატის "კოპლების" ელეგანტურობას, რომელიც აღებულია მესის პიჯაკისგან, და სათევზაო ბადისმაგვარ ნაქსოვს, რომელსაც იყენებენ სიცილიაში. ასევე ჩვენ გავაერთიანეთ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი ორი სამყარო :ფეხბურთი და რეგიონი, რომელიც ულევი შთაგონების წყაროა. 38 3-ს მოსწონს
|