x
image
Yoona
10 ცნობილი ბრენდი, რომლებმაც 2023 წელს ლოგო შეცვალეს
2023 წელს ბევრმა ცნობილმა ბრენდმა და კომპანიამ ლოგოების დიზაინის განახლება გადაწყვიტა. ზოგი ამ რიტუალს რამდენიმე წელიწადში ერთხელ ატარებს, ზოგი კი პირველად ძალიან დიდი ხნის შემდეგ.



image



ამ მაგალითების შემხედვარე შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ ახლა ტრენდშია მინიმალიზმი, წვნიანი ფერები და, ზოგიერთ შემთხვევაში, ერთგვარი დაბრუნება ფესვებთან.



ვნახოთ, როგორ გამოიყურება ცნობილი კომპანიების ლოგოები რებრენდინგამდე და შემდეგ.




Twitter გახდა Х


image

ლოგოს ყველაზე რადიკალური ცვლილება და, რა თქმა უნდა, ყველაზე სენსაციური ამ წელს.



Pepsi

image

ლოგო კომპანიის 125 წლის იუბილეს საპატივცემულოდ შეცვალეს.



Nokia

image

კომპანიამ ლოგო 60 წლის განმავლობაში პირველად შეცვალა.



Fanta

image



Reddit

image



7 Up

image

როგორც ხედავთ, წელს თითქმის ყველა სასმლის კომპანიამ ლოგოს შეცვლა გადაწყვიტა.



Warner Bros.

image

კინოსტუდია თავისი ასწლეულის აღსანიშნავად სტილით ფესვებს დაუბრუნდა.




Android

image

როგორც Reddit-ის შემთხვევაში, სიმბოლო უფრო რეალისტური, მოცულობითი გახდა და თითქოს გაცოცხლდა.



LG

image

აი, LG-ის წარმომადგენლები წავიდნენ საპირისპირო მიმართულებით - მათი სიმბოლო მოცულობითი აღარ არის.



Walt Disney Pictures

image

წელს სტუდიის ყველა ახალი პროექტი გამოდის სპეციალური გახსნის სქრინსევერით, რომელიც გვახსენებს, რომ 2023 წელს ლეგენდარული დისნეი 100 წლის ხდება!



ასევე დაგაინტერესებთ:

1. 20 მახვილგონივრული შტრიხკოდი საქონელზე

2. 20 ცნობილი ბრენდის რეკლამა გასულ საუკუნეში

3. მხატვარი აბსურდულ შეფუთვებს ქმნის, რომ ბრენდების უაზრობა დაგვანახოს

4. 20 მტკიცებულება, რომ მსოფლიოში იაპონურ რეკლამაზე უფრო გიჟური არაფერი არსებობს

5. მოწევა კლავს: თამბაქოს საწინააღმდეგო ყველაზე შოკისმომგვრელი რეკლამები

უფრო მეტი იხილეთ აქ: Yoona-ს არხი
0
157
შეფასება არ არის
ავტორი:Yoona
Yoona
157