x
image
Yoona
Mediator image
რატომ შენიღბა კომპანიამ მათი ველოსიპედი ტელევიზორად
ჰოლანდიური კომპანია VanMoof ელექტროველოსიპედებს აწარმოებდა და აშშ–ს ბაზარზე ონლაინ ყიდდა. გაყიდვები კარგად მიდიოდა, ერთი მომენტის გამონაკლისით. ლოჯისტიკური კომპანიის თანამშრომლები ხშირად აზიანებდნენ ველოსიპედს მხოლოდ იმიტომ, რომ „ეს ველოსიპედი იყო და არა ტელევიზორი“.


image

ველოსიპედების 25%–ზე მეტი მომხმარებელთან დაზიანებული მიდიოდა. მაშინ VanMoof–ის თანამშრომლებმა დაიწყეს ფიქრი, რა გააკეთონ, რომ კურიერები საქონელს პატივისცემით მოპყრობოდნენ. მარტივი, მაგრამ გენიალური გამოსავალი იპოვეს.


ვინაიდან ველოსიპედი ზომით ტელევიზორის მსგავსია, რატომ არ გამოესახათ ყუთზე. ასეთი შენიღბვის წყალობით გადაზიდვის დროს დეფექტების რაოდენობა 25%–დან 5%–მდე შემცირდა, ხოლო იდეა ხალხში გავრცელდა და ბევრმა ველობრენდმა აიტაცა.




ასევე დაგაინტერესებთ:

1. უბრალოდ წყალი დაუმატეთ: გერმანიაში ლუდის ფხვნილი გამოიგონეს (ჯერ უალკოჰოლო)

2. ყველაზე ძვირადღირებული ნაყინი მსოფლიოში - რატომ ღირს ის 6 000 ევროზე მეტი?

3. ერთადერთი ქვეყანა, სადაც შოკოლადის კვერცხი არ იყიდება

4. საჭმელად უვარგისია: Skittles–ში სახიფათო ინგრედიენტი იპოვეს

5. 20 ცნობილი ბრენდის რეკლამა გასულ საუკუნეში

6. თეთრები თუ მილიონი: რის ყიდვას შეძლებთ 1 დოლარად მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში



0
180
შეფასება არ არის
ავტორი:Yoona
Yoona
Mediator image
180