x
მეტი
  • 26.04.2024
  • სტატია:134543
  • ვიდეო:351975
  • სურათი:508598
თბილისში KFC-ის ორი ახალი, განსხვავებული კონცეფციის რესტორანი გაიხსნა
image


KFC (Kentucky fried chicken), თით­ქმის სა­უ­კუ­ნეა, მსოფ­ლი­ოს 120 ქვე­ყა­ნა­ში მი­ლი­ო­ნო­ბით ადა­მი­ა­ნის საყ­ვა­რე­ლი რეს­ტო­რა­ნია.


KFC - ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე 2014 წელს შე­მო­ვი­და. ამ პე­რი­ოდ­ში, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბა ძა­ლი­ან და­ბა­ლი იყო. რო­გორც, KFC-ის სა­ქარ­თვე­ლოს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი გან­მარ­ტა­ვენ, კომ­პა­ნი­ამ საკ­მა­ოდ დიდი პრო­ცე­სი გა­ი­ა­რა, სა­ნამ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე თავს და­იმ­კვიდ­რებ­და, ცნო­ბა­დო­ბას გაზ­რდი­და და უამ­რავ ლო­ი­ა­ლურ მომ­ხმა­რე­ბელს შე­ი­ძენ­და.


დღეს­დღე­ო­ბით, თბი­ლის­ში KFC ექ­ვსი რეს­ტორ­ნით არის წა­მოდ­გე­ნი­ლი.



2020 წლის და­სა­წყის­ში, თბი­ლის­ში, KFC- ის ორი ახა­ლი რეს­ტო­რა­ნი გა­იხ­სნა: გამ­რე­კე­ლის #2-სა და "სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლოს" მე-2 სარ­თულ­ზე.


image


გლო­ბა­ლუ­რად KFC-ის რებ­რენ­დინ­გი 2019 წლი­დან და­ი­წყო, გა­ნახ­ლე­ბა პა­რა­ლე­ლუ­რად მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და სა­ქარ­თვე­ლო­შიც. 2020 წლი­დან გახ­სნი­ლი ყვე­ლა რეს­ტო­რა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს სთა­ვა­ზობს ახალ, კომ­ფორ­ტულ, მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე მე­ტად ორი­ენ­ტი­რე­ბულ მომ­სა­ხუ­რე­ბას - ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი­სა და სის­ტე­მე­ბის დახ­მა­რე­ბით.


ერთ-ერთი სის­ტე­მა, რო­მე­ლიც KFC-ის რეს­ტორ­ნებ­ში 2018 წლი­დან და­ი­ნერ­გა არის "ფი­უ­ჟენ კონ­ცეფ­ცია" - ის ამარ­ტი­ვებს პრო­დუქ­ტის შეკ­ვე­თი­სა და გა­ცე­მის პრო­ცესს, ამ­ცი­რებს რი­გებს და ლო­დი­ნის დროს.


image


"KFC ყო­ველ­დღი­უ­რად ცდი­ლობს გან­ვი­თარ­დეს, გახ­სნას ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბი, დახ­ვე­წოს და გა­ნა­ვი­თა­როს მომ­სა­ხუ­რე­ბა, შე­უქ­მნას მომ­ხმა­რე­ბელს კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­რე­მო და მუდ­მი­ვად შეს­თა­ვა­ზოს სი­ახ­ლე­ე­ბი.


ჩვენ­თან და­ნერ­გი­ლი ინო­ვა­ცი­უ­რი სის­ტე­მის დახ­მა­რე­ბით, მომ­სა­ხუ­რე­ბა უფრო მარ­ტი­ვი, კომ­ფორ­ტუ­ლი და სწრა­ფი გახ­და. სერ­ვი­სის მი­სა­ღე­ბად ფი­ლი­ა­ლებ­ში და­მონ­ტაჟ­და კი­ოს­კე­ბი, რაც თა­ვის მხრივ, მომ­ხმა­რე­ბელს უმარ­ტი­ვებს არ­ჩე­ვა­ნის გა­კე­თე­ბას და ზო­გავს მათ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვან დროს. ბრენ­დის მი­ზა­ნია, გახ­დეს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის Safe Choice, გა­აც­ნოს მათ პრო­დუქ­ტე­ბი, შე­აყ­ვა­როს ბრენ­დი და და­უ­მე­გობ­რდეს მათ" - აცხა­დებს KFC სა­ქარ­თვე­ლოს მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი ნინო მი­შე­ლა­ძე.


თით­ქმის 100-წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის მქო­ნე ლე­გენ­და­რუ­ლი ქსე­ლი უგემ­რი­ე­ლე­სი მე­ნი­უ­თი 20 000-ზე მეტ რეს­ტო­რანს მო­ი­ცავს მსოფ­ლი­ო­ში. KFC-ის მე­ნი­უს მხო­ლოდ ამე­რი­კა­ში 8 მი­ლი­ონ­ზე მეტი ადა­მი­ა­ნი აგე­მოვ­ნებს ყო­ველ­დღი­უ­რად.


image


"კომ­პა­ნი­ას ძა­ლი­ან დიდი სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი აქვს. ბა­ზარ­ზე მო­თხოვ­ნა იზ­რდე­ბა, შე­სა­ბა­მი­სად მუდ­მი­ვად მიმ­დი­ნა­რე­ობს ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ზრუნ­ვა და მო­თხოვ­ნის მი­ხედ­ვით ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბის და­მა­ტე­ბა. ჯერ-ჯე­რო­ბით იგეგ­მე­ბა თბი­ლი­სის უბ­ნე­ბის ათ­ვი­სე­ბა, შემ­დეგ კი KFC-ს რეს­ტორ­ნებს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი აუ­ცი­ლებ­ლად იხი­ლავს რე­გი­ო­ნებ­შიც. პე­რი­ო­დუ­ლად მე­ნი­უს და­ე­მა­ტე­ბა ახა­ლი პრი­დუქ­ტე­ბი და მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გა­კეთ­დე­ბა სა­ინ­ტე­რე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი.“ - გან­მარ­ტავს ნინო მი­შე­ლა­ძე.


image


KFC თა­ვი­სი ლე­გენ­და­რუ­ლი ქათ­მის მომ­ზა­დე­ბის სა­ი­დუმ­ლო რე­ცეპ­ტით გახ­და სა­ხელ­გან­თქმუ­ლი. რე­ცეპ­ტი დღემ­დე სა­ი­დუმ­ლოდ ინა­ხე­ბა. მისი სა­ი­დუმ­ლო­ე­ბა 11 სუ­ნელ­შია, რო­მელ­თა ზუს­ტი და­სა­ხე­ლე­ბაც არა­ვინ იცის.


KFC, სტან­დარ­ტუ­ლი სწრა­ფი კვე­ბის ობი­ექ­ტე­ბის ქსე­ლე­ბის­გან გან­სხვა­ვე­ბით, უნი­კა­ლუ­რი მიდ­გო­მით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, მისი დე­ვი­ზი ასე­თია: ”ჩვენ არ გემ­სა­ხუ­რე­ბით სწრა­ფი კვე­ბის კერ­ძე­ბით, ჩვენ გემ­სა­ხუ­რე­ბით ჯან­სა­ღი საკ­ვე­ბით, რო­მე­ლიც შეგ­ვიძ­ლია სწრა­ფად მო­ვამ­ზა­დოთ!“


image


KFC-ის რეს­ტორ­ნებ­ში სამ­ზა­რე­უ­ლოს კარი ყვე­ლას­თვის ღიაა. მომ­ხმა­რე­ბელს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვს და­ათ­ვა­ლი­ე­როს, თუ რა ხდე­ბა დახ­ლს მიღ­მა და სამ­ზა­რე­უ­ლო­ში რა პრო­ცესს გა­დის შეკ­ვე­თა, ვიდ­რე ის სტუმ­რე­ბამ­დე მივა.


R



0
93
2-ს მოსწონს
ავტორი:intermedia.ge
intermedia.ge
Mediator image
Mediator image
93
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0