x
image
მეამეა
Mediator image
Mediator image
ყველაზე ეროტიული რეკლამა, რომელმაც დიდი სკანდალი გამოიწვია +16

ყოველ ჩემს სტატიას, რომელიც "რეკლამას" შეეხება, ვიწყებ შემდეგის ახსნით, რომ სიტყვა "რეკლამა" ლათინური ენიდან იქნა აღებული საყოველთაო ხმარებაში, ხოლო თუ პირდაპირ გადავთარგმნით აღმოჩნდება, რომ "ყვირილს" ნიშნავს, აქედან კი ადვილი მისახვედრია კონკრეტულად თუ რას გამოხატავს ეს სიტყვა. მაშასადამე ყველა პროდუქციას, ინვენტარს, აქსესუარს, ტექნიკას, ავეჯს თუ სხვათას, ჩამოთვლას რომ აღარ მოვყვე, მარკეტინგი ყოველთვის მოუძებნის ხოლმე თავისებურ ხრიკებს, რათა უფრო მეტი რეალიზაცია მოახდინოს მათი, ჩვენ კი მომხმარებლებს თვალის სიხარბით გვიზიდავენ. კონკრეტულად კი, რეკლამა კომერციის მამოძრავებელი ძალაა. უწინ თუ "რეკლამა"-თა დეფიციტი იყო, დღეს ისინი მრავალფეროვანია, ბევრი მათგანი ჩვენს აღტაცებას ნამდვილად იწვევს. სარეკლამო აგენტები და დიზაინერები რეკლამის დახვეწის საკითში გულმოდგინედ არიან ჩართულნი და ამ მხრივ თავიანთ გონებრივ შესაძლებლობებსა თუ ფანტაზიებს მაქსიმალურად ავლენენ. ნებისმიერ თანამედროვე ადამიანს კი ესმის, რომ კონკრეტული პროდუქტის არჩევანის წინაშე დაყენება ხარისხიანი რეკლამის გარეშე წარმოუდგენელია, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც საქმე გვაქვს მსოფლიოს ბრენდებთან, ვინაიდან მათგან უფრო მეტ კრეატივს ველით. სწორედ ამიტომ დამკვეთები ცდილობენ შექმნან "კიდევ ერთი" შედევრი, რათა გაპიარებული პროდუქციით მიიპყრონ მომხმარებელის- "ჩვენი" ყურადღება.

ერთ-ერთმა ამერიკულმა, ტანსაცმელების მწარმოებელმა ფირმამ American Apparel-მ, რომელიც პირველად დაახლოებით ათი წლის წინ გაიხსნა, გამოაცხადა საჯაროდ გაკოტრების შესახებ. American Apparel-ი ყოველთვის იყო გამორჩეული პროვოკაციული რეკლამებით, რის გამოც ხდებოდა კრიტიკის ეპიცენტრი, ხშირად აკრძალული საგანი და სექსიზმში ბრალდებული. ყველაფრის მიუხედავად კი მაინც ყავს მომხმარებელი და ის სეზონის ახალი კოლექციითა და ყველაზე პიკანტური რეკლამებით კვლავაც აქტიურობს.


გთავაზობთ ტანსაცმელების მწარმოებელი ფირმის American Apparel-ის მორიგ, ეროტიულ რეკლამებს, სადაც მთავარი ხაზი ტანისამოსია, ხოლო მონაწილეობენ მოდელები და პორნო ვარსკვლავები.


imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage


P. S. სტატია არ საჭიროებს ასაკობრივ შეზღუდვას, მაგრამ ვისაც გაქვთ გონება ამ მხრივ შეზღუდული, დავადე +16. რეკლამა ყოველგვარი შეზღუდვების გარეშე გასაჯაროვდა ინტერნეტითა თუ ჟურნალების მეშვეობით, ამიტომ ტყუილად ნუ დაბლოკავთ, გავასაჩივრებ. ადმინისტრაციას ხელეწიფება წყარო, საიდანაც ავიღე სტატია.

7
95
18-ს მოსწონს
ავტორი:მეამეა
მეამეა
Mediator image
Mediator image
95
  
2015, 15 ოქტომბერი, 13:14
:))) აბააა, ეგ თქვი შენ :) ჩემოო :* :*
2015, 15 ოქტომბერი, 13:10
რათ უნდოდა ნიფხავს ამდენი ბოდიალი :)))))))))))))))))))
მაგარი გოგო ხარ
2015, 10 ოქტომბერი, 18:36
ეხლა მომიფრინდა აზრად, თორემ კარგი იდეა მომაწოდე :))
2015, 10 ოქტომბერი, 18:33
მაკა ამ კომენტარის დაწერას კომენტარებში, ჯობდა სტატიაში დაგეწერა და კიდევ ერთი საინტერესო სტატია გამოგივიდოდა :D :D :D მაგარი ხარ ♥
2015, 10 ოქტომბერი, 18:31
ხოდა ჩაძირვა დაიწყო ამ ფირმამ და ახალი სკანდალური რეკლამებით ასაღებს საცვლების კოლექციას :))) მარტო ამ სურათების გადაღება იმდენი დაუჯდება, ალბათ მომინდომა წყვილი წინდიდან მათი ამოღება და ფაქტია მომხმარებელი არ ეყოლება, ურჩევნია რეკლამებს შეეშვას და ფასები დააკლოს, მარკეტინგის აზრზე არაა :))) ამ საცვლებს ეს მოდელები მაინც არ გაყვება და...
2015, 10 ოქტომბერი, 18:27
აბა არ გამოიწვევადაა :)))
0 1 7