სხვა ეშმაკური ხრიკები, რომელსაც იყენებენ „რეკლამშიკები“ სასურველი ეფექტის მისაღებად 2013, 25 ნოემბერი, 13:13
ნაყინის რეკლამირების დროს ხშირად იყენებენ შეფერილ კარტოფილის პიურეს - განსხვავება კი იმაშია, რომ პიურე არ დნება.
იმისთვის, რომ ჩანგალი და კოვზი აღმოჩნდეს იმ ადგილას, სადაც ეს ფოტოგრაფს სჭირდება, ხშირად იყენებენ პლასტილინს.
იმისთვის, რომ ტორტის ფენა იდეალურად გამოიყურებოდეს, სტილისტები იქცევიან შემდეგნაირად. უმეტეს შემთხვევაში, რძე სარეკლამო ბანერებზე - PVA წებოა. თაფლის როლს სარეკლამო სურათებზე ყველაზე კარგად "ასრულებს" ძრავის ზეთი. მცირეოდენი ფეხსაცმლის კრემი და ხორცი იღებს მადისამღძვრელ ხრაშუნა ქერქს:) ავეჯის გამაპრიალებელი სითხე სრულყოფილად ცვლის სიროფს. 121 6-ს მოსწონს
|