x
image
ვახოურია
გერმანულმა კომპანიამ შეიმუშავა ტექნოლოგია, რომელსაც შეუძლია რეკლამის ტრანსლაცია პიდაპირ თავის ტვინში
image


გერმანულმა ფასიანმა სატელევიზიო კომპანიამ Sky Deutschland და სარეკლამო კომპანიამ BBDO გამოიგონეს ახალი, სრულიად გიჟური ტექნოლოგია, რომელიც პირდაპირი გაგებით ტრანსლირებს რეკლამას თავის ტვინში. იგი დაფუძნებულია ეგრეთწოდებული "ძვლოვანი ხმისგამტარობის ტექნოლოგიაზე"- ეს როდესაც ბგერა გადაეცემა თავის ქალის ვიბრაციით უშუალოდ შუა ყურს. ეს ქმნის შთაბეჭდილებას, რომ ხმის წყარო თქვენს თავშია.


კომპანიამ SKY-მ გატესტა თავისი პროდუქცია სარეკლამო აქციის მინდინარეობის დროს, სახელწოდებით "Talking Window"(მოლაპარაკე ფანჯარა). მატარებლის ფანჯრებზე იყო მიმაგრებული სპეციალური გადამცემი და როცა მგზავრი გადაიხრებოდა თავით ფანჯრისკენ, ესმოდა ხმა, რომელიც სთავაზობდა ჩაეტვირთა თავის სმარტფონში აპლიკაცია Sky Go.


image



ვიდეო, დემონსტრირებით ტექნოლოგიისა Talking Window იქნა ნაჩვენები კრეატიულობის საერთაშორისო ფესტივალზე კანში გასულ თვეში, მაგრამ ამ იდეამ ყველა არ აღაფრთოვანა.


"იგი მავნეა ძვლებისთვის". "ხანდახან გინდა რაღაცას მიადო თავი დაღლილობისას, მაგრამ აქაც იმის შიში უნდა გქონდეს რომ თავს რეკლამით გამოგიჭედავენ". "ასეთი რაღაცეები აკრძალული უნდა იყოს". დაახლოებით ასეთ გამოხმაურება ჰპოვა ხალხის უდიდეს ნაწილში ამ ტქენოლოგიამ.


მიუხედავად ამისა, კომპანია Sky-ის ოფიციალური საიტის თანახმად,

ავტორები პროექტისა Talking Window თვლიან, რომ მას დიდი მომავალი აქვს. ქვემოთ შეგიძლიათ ნახოთ ვიდეო დემონსტრაცია ტექნოლოგიისა Talking Window:


0
25
1-ს მოსწონს
1-ს არა
ავტორი:ვახოურია
ვახოურია
25
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0