ტელეკომუნიკაციები Samsung-მა სარეკლამო ბიუჯეტი 5-ჯერ გაზარდა. 2013, 17 მარტი, 23:38 როგორც იტყობინება Wall Street Journal, კომპანია Samsung-მა თავისი სარეკლამო ბიუჯეტი 2011-2012 წლებში 5-ჯერ გაზარდა. ბეჭდითი, სატელევიზიო და ონ-ლაინ რეკლამის ბიუჯეტმა კი $401 მილიონი შეადგინა. ეს სჭარბობს Apple-ს ბიუჯეტსაც ($333 მლნ). სწორედ აქტიურმა რეკლამამ განაპირობა კომპანიის წარმატება სმარტფონების ბაზარზე. საყურადღებოა, რომ Samsung მილიონებს ხარჯავს აგრეთვე გამყიდველების და პარტნიორების ტრენინგებზე და მომზადებაზე. აღსანიშნავია, რომ აშშ-ს წილი კომპანიის ბიუჯეტში შეადგენს მხოლოდ 10%-ს. სულ Samsung-ის გლობალური სარეკლამო დანახარჯები თითქმის $4 მილიარდს უტოლდება. 51 1-ს მოსწონს
|