x
image
მეამეა
Mediator image
Mediator image
კეფირი-წიწიბურას დიეტა

ეს დიეტა შიმშილის გარეშე განსაკუთრებით გაახარებს წიწიბურას ფაფის მოყვარულებს, რადგან მისი ჭამა თითქმის ყოველგვარი შეზღუდვის გარეშე შეგიძლიათ!


წიწიბურას დიეტის შედეგი კვირაში მინუს 3 კგ-ია. ეს არის სავარაუდო მაჩვენებელი, რადგან წონის დაკლების შედეგი და სიჩქარე დამოკიდებულია სხეულის ინდივიდუალურ მახასიათებლებზე.


image



როგორია კეფირი-წიწიბურას დიეტის ეფექტურობა?



წიწიბურა დაბალკალორიულია და წარმოუდგენლად მდიდარია საკვები ნივთიერებებით. შეიცავს უამრავ ცილას, ასევე მაგნიუმს, ფოსფორს, რკინას, ვიტამინებს და ამინომჟავებს. კეფირი ასტიმულირებს საჭმლის მონელებას და ორგანიზმიდან დევნის ტოქსინებს. ამ დიეტის შემდეგ კანის მდგომარეობა უმჯობესდება. ასევე, ამ დიეტას აქვს თერაპიული ეფექტი და ხელს უწყობს უძილობასა და სტრესისგან თავის დაღწევას. წიწიბურა გაძლევთ ნაყროვანების და სიმსუბუქის განცდას.





კეფირი-წიწიბურას დიეტის უკუჩვენებები:


მონოდიეტის დროს რეკომენდებულია დამატებითი მულტივიტამინების მიღება, რადგან წიწიბურა ორგანიზმს ყველა საჭირო მიკროელემენტითა და საკვებით ვერ უზრუნველყოფს. დიეტა უკუნაჩვენებია ორსული და მეძუძური დედებისთვის, ასევე მათთვის, ვისაც საჭმლის მომნელებელი სისტემის პრობლემები აქვთ.



image



დიეტა 7 დღის განმავლობაში


დიეტის დროს თქვენი რაციონი უნდა შედგებოდეს ნებისმიერი რაოდენობის წიწიბურათი, უცხიმო კეფირი (არაუმეტეს 1 ლიტრი დღეში), მწვანე ჩაი. შაქარი, კარაქი და მარილი არ გამოიყენება. დალიეთ კეფირი წონის დასაკლებად ჭამამდე 30 წუთით ადრე ან მის შემდეგ. წონის დაკლება იწყება მესამე დღეს. დიეტის სირთულე ის არის, რომ წიწიბურას მირთმევა მოსაწყენი ხდება. სცადეთ დაამატოთ მას სოიოს სოუსი.


image


დიეტის შემდეგ დაუყოვნებლივ არ უნდა მიირთვათ ცხიმიანი და ტკბილი საკვები. თქვენ უნდა დაუბრუნდეთ ჩვეულ კვებას თანდათანობით, ამიტომ შეიტანეთ უცხიმო ხორცი, თევზი, ბოსტნეული, ხილი და მწვანილი - დიეტის შემდგომ რაციონში.


გახსოვდეთ, რომ სასურველი შედეგი მოითხოვს ძალისხმევას. ნებისმიერი დიეტა წონის სწრაფი დაკლებისთვის რთულია. თუ ერთი კვირის განმავლობაში მიირთმევთ წიწიბურას და კეფირს, შემდეგ კი ჩვეულ კვებას დაუბრუნდებით, თქვენი ძალისხმევა უშედეგო იქნება.


დააბალანსეთ თქვენი კვება და არ დაივიწყოთ ვარჯიში. წონის დაკლების პროცესი სასიამოვნო უნდა იყოს.



0
59
3-ს მოსწონს
ავტორი:მეამეა
მეამეა
Mediator image
Mediator image
59
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0