x
image
მეამეა
Mediator image
Mediator image
7 დაავადება, რომელსაც წარმატებით ებრძვის წყალი
წყალი, ადამიანის ორგანიზმისთვის მნიშვნელობით მეორე ნივთიერებაა ჟანგბადის შემდეგ. საყოველთაოდ ცნობილია, რომ ადამიანის ორგანიზმის თითქმის 2/3 შედგება წყლისგან. შემთხვევითი არ არის ის ფაქტი, რომ საკვების გარეშე ადამიანს შეუძლია გაძლოს 4 კვირა, მაშინ, როცა წყლის გარეშე იგი ვერ გაძლებს არაუმეტეს 7 დღისა. წყალი დაბერების პროცესის ინდიკატორია. ბავშვის ორგანიზმი დაბადებიდან ერთი წლის ასაკამდე შეიცავს 80-85% წყალს. 18 წლის ასაკისთვის, ორგანიზმში წყლის შემცველობა მცირდება 65-70%-მდე, ხოლო მოხუცებულობაში 25%-მდე.



image



ბევრი მეცნიერი იხრება იმ აზრისკენ, რომ ახლგაზრდობის შენარჩუნების საიდუმლო ორგანიზმის ხარისხიანი წყლით და იმ რაოდენობით მომარაგებაშია, რომელიც აუცილებელია ნორმალური ნივიერებათა ცვლის პროცესისთვის. წყალი უნივერსალური გამხსნელია, იგი ასრულებს „სატრანსპორტო სისტემის“ როლს (გადააქვს მკვებავი ნივთიერებები, ანტისხეულები, ენზიმები, მეტაბოლიზმის პროდუქტები და ა.შ), გამოაქვს ორგანიზმიდან ნივთიერებათა ცვლის პროცესის პროდუქტები და ხელს უწყობს თერმული წონასწორობის შენარჩუნებას.



ექსპერტებმა დაასახელეს 7 დაავადება, რომელსაც წარმატებით ებრძვის წყალი.



7 დაავადება, რომელსაც წარმატებით ებრძვის წყალი




1. თირკმელების დაავადებები. თქვენ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ ამ ორგანოს ჯანმრთელობა საკმარისი წყლის დალევით.ის აჩქარებს მჟავას დაშლის პროცესს, რომელიც გადაიქცევა თირკმელებში. გარდა ამისა, ის იცავს ორგანიზმს ინფექციებისა და ტოქსინებისგან.


2. ჰიპერტენზია. თუ ორგანიზმში წყალი ნაკლებია, სისხლის მოცულობაც იკლებს და ჩნდება ჰიპერტენზია. დარწმუნდით, რომ სვამთ საკმარისი რაოდენობის წყალს, მაშინ თქვენი არტერიული წნევის კონტროლი გაცილებით ადვილი იქნება.


3. ართრიტი. ართრიტის სიმპტომები უარესდება, თუ ორგანიზმი დიდი ხნის განმავლობაში არ იღებს საკმარის წყალს. გარდა ამისა, სითხის დახმარებით შეგვიძლია სახსრების შეზეთვა, რაც ტკივილს ნაკლებად აძლიერებს!




image



4. ყაბზობა. დაუბალანსებელი დიეტა და უმოძრაო ცხოვრების წესი ხელს უწყობს ყაბზობას. გარდა ფიზიკური დატვირთვისა, ექიმები გვირჩევენ ბევრი წყლის დალევას, როგორც ამ დაავადების მკურნალობისა და პრევენციის ნაწილი.


5. უძილობა. ექსპერტები დარწმუნებულნი არიან, რომ უძილობა შეიძლება გაუმჯობესდეს, თუ რეგულარულად დაიწყებთ წყლის დალევას და შეინარჩუნეთ ჩვევას, როგორც ყოველდღიურ რუტინას.


6. Ცხელება. ტემპერატურის მატებასთან ერთად მნიშვნელოვანია უჯრედების წყლით შევსება. დაკარგული სითხის აღსადგენად, სიცხის დროს დალიეთ წყალი, ამის გარეშე მდგომარეობა გაუარესდება და სიმპტომები უფრო ინტენსიური გახდება.


7. ნაწლავური ინფექციები. წყალი იდეალურია ნაწლავების გასაწმენდად.




0
411
3-ს მოსწონს
ავტორი:მეამეა
მეამეა
Mediator image
Mediator image
411
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0