ქალის ადგილი საზოგადოებაში: სექსისტური სარეკლამო პლაკატები 50-იან და 60-იან წლებში
50-60-იან წლებში მარკეტინგის სამყაროში მამაკაცები დომინირებდნენ. მათ შექმნეს ახლანდელი სექსისტური კომპანიის პლაკატები, რომლებიც ასახავს ქალებს, როგორც მამაკაცების მეორე კლასის შემავსებლებს, ხმის მიცემის უფლების გარეშე და მხოლოდ ოჯახის მენეჯმენტზე გავლენით.
პოსტერზე წარწერა "კარგია, როცა სახლში გოგოა". ამ შარვლის რეკლამების მიზანია აჩვენოს, რომ ქალებს მოსწონთ მამაკაცებში ცხოველური მაგნეტიზმი, თუნდაც მათგან წარმოშობილი აგრესია. ამრიგად, კაცს შეუძლია ქალის თავზე „დადგეს“ და ის მაინც გაიღიმებს.
იმ დროს ითვლებოდა, რომ ქალი გაფანტული არსებაა და დაედევნება მათ, ვინც მეტი შესთავაზა. ასეთი ჩექმის რეკლამის მარკეტერებმა აქცენტი გააკეთეს და კომპანიის სლოგანი შექმნეს "დაიტოვე იქ, სადაც მისი ადგილია", მიაჩნიათ, რომ ქალი აუცილებლად იქნება მასთან, ვინც აცვია Weyenberg-ის ფეხსაცმელები.
კეტჩუპის რეკლამა: "რა, ქალსაც შეუძლია ამ ბოთლის გახსნა?"
ყავის რეკლამა: "თუ შენი ქმარი გაიგებს, რომ ახალი ყავა არ გასინჯე...". ამრიგად, მამაკაცს შეეძლო ქალიზე ხელის აწევა იმ ყავის გამოც კი, რომელიც მან არ იყიდა.
სიგარეტის რეკლამა: „სახეზე მიაბოლე და ის ყველგან გამოგყვება“.
“ამ შობას მას ძალიან გაუხარდება ახალი მტვერსასრუტი"- ვიწრო წელი, მომხიბვლელი ღიმილი და კაშკაშა კაბა - ქალის ეს სურათი ყველა სარეკლამო პოსტერზე იყო გამოსახული. ქალი, რომლის ცხოვრების ოცნება ახალი მტვერსასრუტია.