კინო 10 ფილმი, სადაც მთავარი გმირების კოსტიუმები მინიშებას გვაძლევდნენ, ჩვენ კი ვერ შევამჩნიეთ 2022, 2 მაისი, 15:39
Sex and the City-ის გაგრძელებაში კერი ერთგული შეინარჩუნა სიყვარული ფართე კაბებისა და Manolo Blahnik-ის ფეხსაცმლის მიმართ. მისი გარდერობიდან ნივთები ფილმშიც გამოჩნდა, ამან საშუალება მისცა კოსტიუმების დიზაინერს დაემყარებინა კავშირი კერის წარსულსა და მის მომავალს შორის. მე-6 სეზონის ფინალში, კერიმ Versace -ს კაბაზე მისტერ ბიგის ქურთუკი მოიფარა, როცა პარიზში თავის ოცნების მამაკაცს შეურიგდა და ფილმის ფინალშიც, მისტერ ბიგის პირადი ნივთების საცავიდან გატანის შემდეგ, საღამოს კაბას იმავე ქურთუკს ურთავს. ამრიგად, ხაზი გავუსვა ყველაფერს, რაც მოხდა და სამუდამოდ გაუშვა საყვარელი ადამიანი. ოსკაროსანი ფილმის კოსტიუმების დიზაინი აერთიანებს ველური დასავლეთის გლამურულ და მკაცრ ცხოვრებას. თითოეული გმირი თავისი ჩაცმულობით მიანიშნებს მაყურებელს იმაზე, თუ როგორ სურს გამოჩნდეს სხვების თვალში. კირსტენ დანსტის პერსონაჟი მის ქალურ სამოსში ყველაზე სასაცილოა ფილმის დანარჩენ გმირებთან შედარებით. იმ დროისთვის, როდესაც როუზი რანჩოზე მიდის, მისი კოსტუმი უკეთესი და მდიდარია, რაც ასახავს მის ახალ სტატუსს. ჯორჯ ბერბანკი ყოველთვის დახვეწილად არის ჩაცმული, რათა სხვებს შეახსენოს მისი კეთილშობილური წარმომავლობა, ხოლო ფილი მიზანმიმართულად მალავს თავის წარსულს და პრესტიჟულ განათლებას ბინძური მეორადი ტანსაცმლის ქვეშ, თითქოს მკაცრი კოვბოია. პოლ თომას ანდერსონის მზიანი ფილმი არის ახალგაზრდობის, ზაფხულისა და პირველი სიყვარულის ჰიმნი. ამიტომ, რეჟისორის თხოვნით, ახალგაზრდა მსახიობები მაკიაჟს არ იყენებდნენ და იმისთვის, რომ კოსტიუმები ეკრანზე უფრო ნახმარი გამოჩენილიყო, გადაღების დღის შემდეგ სახლში ატანდნენ. მთავარი გმირები არ არიან მდიდარი ოჯახებიდან, ამიტომ ისინი ატარებენ ნივთებს, რომელთა შეძენაც შესაძლებელია სავაჭრო ცენტრებში კატალოგიდან. მაგრამ სამოსში მაინც დაინახავთ რაღაცას, მაგალითად, ალანას მაისურზე წარწერა "You've come a long way baby" იმდენად პატარაა, რომ წაკითხვა შეუძლებელია. რეჟისორის ჩანაფიქრით, ამას უნდა მიეპყრო ყურადღება გოგონასკენ, ა ხოლო თეთრი კოსტუმი ვარდისფერი პერანგით, რომელიც გერის ეცვა პეინთბოლის კლუბის გახსნაზე, არის მინიშნება რობერტ დე ნიროს იმიჯზე ფილმში „კაზინო“. პოპ ვარსკვლავი კეტ ვალდეზი ყოველთვის ყურადღების ცენტრშია და მის ცხოვრებაში ნებისმიერი მოვლენა მაშინვე ხვდება ახალი ამბების გამოცემაში. დიდი მოცულობის კაბა, კოსტიუმერის თქმით, ქორწილის ვიზუალურ მეტაფორად იქცა, რომელმაც შეწყვიტა პირად, ინტიმურ მოვლენად ყოფნა და გადაიქცა მდიდრულ ჩვენებად. ამან შეუძლებელი გახადა იმის დანახვა, რა ნაძირალაზე ქორწინდებოდა. გაუქმებული ქორწილის შემდეგ საღამოს, ქალი მარტო ზის საძინებელში - თითქოს უზარმაზარ ხაფანგშია მოქცეული. მაგრამ ჩარლისთან შეხვედრის შემდეგ, კეტის სტილი იცვლება, რაც ხაზს უსვამს მის შინაგან ტრანსფორმაციას. ის უკვე უფრო მშვიდ ფერებს ანიჭებს უპირატესობას, მბზინავი ნივთებიდან კი მხოლოდ სამკაულებს იტოვებს. კიდევ ერთი სერიალი, რომელიც დიდ გავლენას ახდენს დღეს მოდის ტენდენციებზე. მიუხედავად იმისა, რომ მოქმედება აწმყოში ვითარდება, პერსონაჟებს, როგორც ჩანს, 2000-იანი წლების დასაწყისის ნოსტალგია აქვთ. თითოეულ გმირს აქვს საკუთარი სტილი. ქესი ეყრდნობა ტრადიციულ იდეებს იმის შესახებ, თუ რა შეიძლება ჩაითვალოს ქალურად. მისი ტანსაცმელი სიტყვასიტყვით ყვირის სიყვარულის სურვილზე. რუ ატარებს მამის შინდისფერ მოსაცმელს ცხოვრების მნიშვნელოვან მომენტებში. ის ემოციურად არის მიჯაჭვული ამ საკითხთან: მას თითქოს ბავშვობის უსაფრთხო სამყაროში მიჰყავს. სერიალის გმირი ვილანელი ქამელეონია. ის გატაცებულია ლამაზი სამოსით და იყენებს მათ შენიღბვისთვის, იხდენს სხვადასხვა როლებს და ბოლომდე არ ავლენს თავს. ამიტომ, არც ერთი მისი ჩაცმულობა არ ჰგავს ერთმანეთს. ვარდისფერი ფაფუკი კაბა უხეშ ჩექმებთან ერთად აძლიერებდა ქალის, როგორც სტილის აიკონის სტატუსს. ეს „ბავშვური“ ჩაცმულობა, ჯერ ერთი, ასახავს გმირის ხასიათს, რომელიც ხშირად იმპულსურად იქცევა და მეორეც, იწვევს მათ, ვინც მის შეფასებას ცდილობს. სტილისტმა საბალეტო ფეხსაცმლის ნაცვლად ვილანელი ჩექმებით შემოსა, თითქოს ხაზს უსვამდა: „რასაც ჩემზე ფიქრობ, ცდები“. 1067 1-ს მოსწონს
|