x
image
მაკა ნიკვაშვილი
Mediator image
ეს თქვენ საქართველოს რკინიგზა არ გეგონოთ: პლაცკარტი იაპონურ ღამის მატარებელში, რომელსაც ჩვენს ვაგონებთან საერთო არაფერი აქვს

image


აზიის ქვეყნები ტექნოლოგიური განვითარებისა და კომფორტის თვალსაზრისით დანარჩენ მსოფლიოსთან შედარებით გაცილებით წინ არიან. მაგალითად, ისინი ხელსაყრელ პირობებს არა მხოლოდ ბიზნესს, არამედ ეკონომ - კლასის მგზავრებისთვისაც ჰქმნიან. დღევანდელ პოსტში გადავწყვიტე გაჩვენოთ თუ როგორ გამოიყურება თანამედროვე იაპონური მატარებელი "sunrise express" -ი შიგნიდან.


image


მატარებელში სულ სამი კლასია:


პირველი კლასი - კუპე დე - ლუქსი ერთი მგზავრისთვის.

მეორე კლასი - კუპე ერთი ან ორი მგზავრისთვის.

მესამე კლასი - ნობინობი (პლაცკარტის მსგავსი).


image


პლაცკარტი მყარი ზედაპირის, ერთგვარი საწოლებისგან შედგება


imageimageimageimage


მატარებლის ფანჯრიდან შეგიძლიათ ხედებითაც დატკბეთ


imageimage


აქვეა ვაგონ - რესტორანიც...


image


თქვენ წინაშეა მეორე და პირველი კლასის ნომრები


imageimageimageimageimage


"Sunrise Express"-ი ძირითადად, შორ მანძილზე კურსირებს. მაგალითად, ტოკიო - იძუმოს მარშრუტს, რომლის სიგრძე 780 კმ-ია, ის 12 საათში ფარავს: მატარებელი დედაქალაქიდან 22-00 საათზე გადის და დანიშნულების ადგილას მეორე დღის 10-00 საათზე ჩადის.
















0
685
1-ს მოსწონს
ავტორი:მაკა ნიკვაშვილი
მაკა ნიკვაშვილი
Mediator image
685