x
image
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
თეთრეულის მწარმოებელმა ბრენდმა უარი თქვა ფოტოშოპზე

image
როგორც ცნობილია, ქალის თეთრეულის მწარმოებელი ბრენდები, მოდელების სარეკლამო ფოტოებს, ფოტოშოპში დამუშავების გარეშე, არ აქვეყნებენ ჟურნალებში და სარეკლამო ბანერებზე. დამუშავებულ ფოტოებზე, მოდელები უფრო ესთეტიკურად და მიმზიდველებად გამოიყურებიან: გლუვი კანის, სრულყოფილი სხეული, ნაოჭების გარეშე. მაგრამ, ყველა ქალი ხომ არ არის – 90-60-90. ბევრ გოგონას, რეკლამაზე ნაჩვენები გოგონებისგან განსხვავებით, უფრო ფუმფულა ფორმები აქვს და ისევე როგორც გამხდრებს, მათაც უნდათ ლამაზი თეთრეულის ტარება.

თეთრეულის მწარმოებელმა ბრენდმა Aerie-მ, გადაწყვიტა ეჩვენებინა, რომ ქალში მთავარი, ბუნებრივი სილამაზეა და დადაიწყო კამპანია — #AerieREAL. ბრენდმა უარი თქვა ფოტოშოპზე და პროდუქციის რეკლამირებისთვის მიიწვია მოდელები – ზომა + ით. და იცით… ის არ შეცდარა! კომპანიის გაყიდვები მეოთხედზე გაიზარდა!

image

imageimageimageimageimageimageimage

0
237
11-ს მოსწონს
ავტორი:ლალი ადიკაშვილი
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
237
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0