ეკონომიკა მსოფლიოს ტოპ 25 ბრენდი 2012, 4 სექტემბერი, 21:29 მსოფლიოში ყოველწლიურად ქვეყნდება უამრავი რეიტინგი და სტატისტიკა ბრენდების შესახებ. ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიან გამოცემად ითვლება BrandZ, რომელსაც აქვეყნებს კომპანია MillwardBrown-ი. ღირებულება 0.4%-ით გაიზარდა და 2.4 ტრილიონ დოლარს მიაღწია. ამ ბრენდების თითქმის ნახევარი გაუფასურდა.
* კონტრიბუციის ინდექსი - ზომავს ბრენდის როლს შემოსავლის გამომუშავებაში 1-დან 5 ბალამდე სკალაზე (5 ბალი უმაღლესი).
უკანასკნელი ათწლეულის განმავლობაში ბრენდის როლი მნიშვნელოვნად გაიზარდა მომხმარებლის მიერ ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებაში, მაშინ როდესაც საფასო ფაქტორის გავლენა შემცირდა. მსოფლიოს 31 ქვეყანაში გამოკითხულთა 59% თვლის, რომ ცალკე აღებული ბრენდი უფრო მნიშვნელოვანი დეტერმინანტია შესყიდვისას, ვიდრე ფასი. ცალკე ფასს უფრო მნიშვნელოვნად მიიჩნევს გამოკითხულთა მხოლოდ 7%. 608 2-ს მოსწონს
|