x
მეტი
  • 17.02.2019
  • სტატია:86171
  • ვიდეო:336530
  • სურათი:446411
5 ყოველდღიური შეცდომა, რომელიც ჭარბწონიანობას იწვევს, ეს უნდა გაითვალისწინოთ!

image

დიდი ხანია ვარჯიშობთ და ზომიერად იკვებებით, თუმცა შედეგი არ გაქვთ?

წარმოგიდგენთ 5 დილის ქმედებას, რომელიც წონასთანაა დაკავშირებული და რომელთაც კონტროლს თუ გაუწევთ, შესაძლოა ზედმეტი კილოგრამებიც დაიკლოთ.

1. ძალიან დიდხანს გძინავთ

image

უკანასკნელი გამოკვლევებით

დადგინდა, რომ არც უძილობა და არც ზედმეტი ძილი არ მოქმედებს კარგად ჩვენს წონაზე. 10 საათზე დიდხანს ძილმა შესაძლოა გამოიწვიოს ჭარბწონიანობა და ზოგადად წონის ინდექსის გაზრდა, ექიმები გვირჩევენ 7-9 საათიან ძილის რეჟიმს.


2. ემზადებით სიბნელეში

image

როგორცვე გაიღვიძებთ, გახსენით ფანჯრები და გადაწიეთ ფარდები.დილის მზის სხივები ზრდის თქვენს მეტაბოლიზმს და ხელს უწყობს თქვენი სხეულის გაჯანსაღებას, 15-20 წუთიანი მზის პროცედურები სხეულის მასის ინდექსს მნიშვნელოვნად ამცირებს.


3. არ ალაგებ საკუთარ ლოგინს

image

შეიძლება სასაცილოდ მოგეჩვენოთ, მაგრამ ეს დამატებითი აქტივობაა და თუ ამ პროცედურას ყოველდღიურად არ მიმართავთ, დადგენილია, რომ ღამით ცუდადაც გძინავთ, ლოგინს აუცილებლად სჭირდება გადაფერთხვა და განიავებაც, რათა თქვენმა სხეულმა ძილის დროს ისუნთქოს.


4. გავიწყდებათ წონის კონტროლი


image

ყოველდღიურად წონის კონტროლი კარგი საშუალებაა წონის დასაკლებად.


5. ძალიან ცოტას ჭამთ საუზმეზე


image

დადგენილია, რომ დილის საუზმე განსაზღვრავს თქვენ ყოველდღიურ რაციონს, ამიტომ კარგი საუზმე სწორი კვების საწინდარია. ამიტომ თავი არ უნდა შეიკავოთ თავი დილით კარგად დანაყრებისგან!



1
572
2-ს მოსწონს
ავტორი:ღიმილიანი
ღიმილიანი
572
  
24 იანვარი, 19:52
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

0 1 1