x
image
ზურა7
რომელი პროდუქტები შეიცავს სინამდვილეში კალციუმს? ის, რაც აქამდე არ იცოდით
კალციუმი ორგანიზმის image
ფუნქციონირებისათვის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ვიტამინია. კალციუმს ძირითადად საკვები პროდუქტებიდან ვიღებთ. გაგაცნობთ საკვები პროდუქტებს, რომლებიც უფრო მეტი რაოდენობით შეიცავს კალციუმს, ვიდრე ყველი და ხაჭო:

1) ოხრახუში- შეიცავს ვიტამინ c-ს და ხელს უწყობს კალციუმის სწრაფად შეწოვას.image

2) ნიორი - კალციუმის დიდი შემცველობით გამოირჩევა, ის საუკეთესო საშუალებაა გულ-სისხლძარღვთა სისტემისათვის.image

3)თხილი- განსაკუთრებით კარგია ნედლი თხილი.image


4) ნუშიimage

5) სეზამი - 100 გრ სეზამი 975 მგ კალციუმს შეიცავსimage

6) პარმეზანის ყველი


image

0
742
1-ს მოსწონს
ავტორი:ზურა7
ზურა7
742
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0