როცა არასასურველი თმა ქალებს თავს კაცად აგრძნობინებს... 9 აპრილი 2014, 17:18:38
AUTO PLAY
კომპანია Reckitt Benckiser-მა Veet-ის ცვილის ლენტების სარეკლამო კამპანია Don't risk dudeness ("ნუ გარისკავ ბიჭობას") გაუშვა. სარეკლამო რგოლში ცვილის ეპილაციის მთავარი უპირატესობა - ხანგრძლივი ეფექტია წარმოჩენილი. პარსვისგან განსხვავებით, ასეთი ხერხი არასასურველი თმისგან 28 დღის მანძილზე გათავისუფლების საშუალებას იძლევა. ხშირად თმა უსიამოვნო სიურპრიზებს იწვევს და გოგონებს თავს კაცად აგრძნობინებს. ვიდეორგოლში სწორედ ესაა ნაჩვენები: როგორ უხერხულ სიტუაციაში შეიძლება აღმოჩნდეთ გაუპარსავი ფეხების და იღლიების გამო.
3
|
1099.00
k
1499.00
k
|