მოვლენები ,,ქართლის დედა''- მილანის პოდიუმზე 2017, 9 ნოემბერი, 15:20 2017/2018 წლის თებერვალში, მილანის მოდის კვირეულზე, ახალი ქართული ბრენდ Situationist-ს, ქალთა “შემოდგომა-ზამთრის"კოლექციის ჩვენება გაიმართა. ახალი ქართული ბრენდის ახალგაზრდა მოდელების დემონსტრაცია, ეროვნულ მეცნიერებათა და ტექნოლოგიების ეროვნულ მუზეუმში (Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia) ჩატარდა. WHITE MILANO-ს ჩვენებაზე, თეთრ მაისურზე გამოსახული გრაფიკული გამოსახულებით, მაყურებელს ქართული დედაქალაქის სიმბოლო - "ქართლის დედა" წარუდგინა, რომელიც მტერს ხმლით და მოყვარეს ჭიქა ღვინით ეგებება. 2015 წელს, ბრენდი Situationist, ქართველი დიზაინერების: ირაკლი რუსაძისა და დავით გიორგაძის მიერ შეიქმნა. თბილისში, 2016 წელს Mercedes-Benz მოდის კვირეულის ჩვენების შემდეგ, ის განიხილებოდა და შეფასდა როგორც მოდის წამყვანი ექსპერტი, მსოფლიო პოდიუმის ვარსკვლავების მიერ, მაგალითად როგორიცაა ბელა ჰადიდი, რომელიც ამ წელს იტალიის მოდის სახლის “ბულგარის'' წარმომადგენელი გახდა. შეგახსენებთ, რომ "Mercedes-Benz Fashion Week"-ის ჩვენებაზე, დიზაინერების დუეტმა: რუსაძე-გიორგაძემ, დაამარცხა თემა "საქართველო - ახალი ტურისტული მექა". მაშინ მოდური დამკვირვებლების ყურადღება სახელმწიფო დროშის ამსახველმა კომპოზიციამ მიიპყრო. მოგვიანებით, როგორც ახალგაზრდა დიზაინერების საერთაშორისო ფესტივალის სამხატვრო ხელმძღვანელმა და პროდიუსერმა სოფო ჭყონიამ აღნიშნა, ფოტოკომპოზიცია იმ ოფიციალურ კალენდარში შევიდა, რომელიც Milan Fashion Week-ისთვის გამოიცა. 299 10-ს მოსწონს
|