კინო „ვარისფერი ნეორეალიზმი“ 2016, 7 ოქტომბერი, 0:18 50-იანი წლების დასაწყისისთვის ნათელი გახდა, რომ იტალიელ კინომაყურებელს უფრო კომედიები ერჩივნა, ვიდრე ნეორეალიზმი. ახალი განშტოება - ვარდისერი ეორეალიზმი. მის პირველ ნიმუშს წარმოადგენდა რენატო კასტელანის მელოდრმა „იმედის ორი გროში“, რომელიცაუიტორიას მოეწონა, ხოლო კრიტიკოსებმა გალანძღეს რადგან ამ რეჟისორმა გადაუხვია ჩვენს რევოლუციურ პროცესსო. 127 3-ს მოსწონს
|