მოვლენები Gucci-ს არ-დეკო და მინიმალიზმი 2012, 31 მარტი, 13:35 მოდის სახლების სარეკლამო კამპანიების მიხედვით სეზონის ტრენდი გახლავთ მინიმალიზმი და ზუსტი ხაზები. სწორედ ასეთი გახლავთ Gucci-ს გაზაფხული-ზაფხული 2012 სარეკლამო კომპანია-მკაცრი კანონზომიერება, ზუსტი გეომეტრიული ხაზები, ფუფუნება, მეტალის ბრწყინვალება და ხიბლი. სარეკლამო კომპანიის ფოტოსესია მერტ ალას და მარკუს პიგოტიმ გადაიღეს. ოქროსფერი ელფერი დაკრავს არამარტო კოლექციის მოდელებს, არამედ სესიის დეკორაციებსაც, რაც ფუფუნების ატმოსფეროს ქმნის. 388 შეფასება არ არის
|