სიახლეები იცით თუ არა რომ : 2014, 15 აპრილი, 14:20 როდესაც კარგი კომპანია მიიღებს ცუდ გადაწყვეტილებას ეს შეიძლება კომპანიის კრახით დასრულდეს !!!
არსებობს კომპანიები, რომლებიც ცნობილები არიან ერთი სახით, მაგალითად ქოლგეითი კბილის პასტის წარმოებით და ის გადაწყვეტს რაიმე სახის საკვების წარმოებას ეს ძალიან დიდ წაგებასთან შეიძლება ასოცირდეს, ჟურნალი კოსმოპოლიტენი კი აწარმოებს იოგურტს ეს წარმოქმნის კომპნანიის დიდ ჩავარდნას. საქონლის ბაზარზე გატანისას მარცხის მიზეზი შეიძლება გახდეს არა მხოლოდ მომხმარებლის ლოდინი მწარმლოებლისგან, არამედ პროდუქციის საფრთხე ჯანმრთელობის მიმართ. წარმოგიდგენთ რამოდენიმე მსოფლიო კომპანიისგან ისეთ მცდარ გადაწყვეტილებას რომელთაც ამ გადაწყვეტილების შემდეგ დაკარგეს მრავალი მილიონობით დოლარი. მწვანე Coca-Cola არის კატეგორია ადამიანების, რომლებიც ცხოვრობენ ჯანსაღი ცხოვრებით და იკვებებიან სწორად, კოკა-კოლამ გამოუშვა ახალი ვერსია სასმელისა სახელწოდებით Coca-Cola Life, რომელიც ჩვეულებრივი კოკა-კოლასგან განსხვავდებოდა ჯანსაღი ალტერნატივით და ეტიკეტის ფერით. მწვანე კოკა-კოლას აზრი იმაში იყო ჩადებული, რომ წითლისგან განსხვავებით სიცოცხლესთან იყო დაკავშირებული. ფლეიერი Microsoft Zune ზუნე შეიქმნა ერთობლივი ძალებით ფირმა ტოშიბასთან ერთად, პროდუქცია იყო საპასუხო ნაწარმი ფირმა Apple-ის წინააღმდეგ, მაგრამ ზუნემ ვერ მოახერხა დაემკვიდრებინა ბაზარზე თავისი წილი, რადგან iPod-ს მოპოვებული ჰქონდა 65%. 2011 წლის 3 დეკემბერს Microsoft-მა შეწყვიტა ზუნეს წარმოება, რომ აეძულებინა მომხმარებლის Windows Phone-ზე გადასვლა. Crystal Pepsi კრისტალ პეპსი გამოვიდა 2007 წელს, რომელიც იყო კოფეინის გარეშე, ის იყო ალტერნატიული, კლასიკური ჯანსაღი სასმელი. გაყიდვების ზრდა გამოშვებისთანავე შესამჩნევი იყო, მაგრამ მალევე დაეცა. მომხმარებლები მიჩვეული იყვნენ მუქი შეფერილობის პეპსს და მათგანახადეს, რომ არ აწყობდათ პროდუქციის უფერულობა. კრისტალ პეპსის შემქმნელის დევიდ ნოვაკის განცხადება იყო შემდეგი: ეს იყო ჩემ ცხოვრებაში ყველაზე კარგი იდეა ცუდი შესრულებით. ფოტოაპარატი Apple QuickTake Quick Take-ის წარმოება Apple-მა დაიწყო 1994 წელს, იყო ერთ-ერთი პირველი ციფრული ფოტოაპარატი, იგი აღჭურვილი იყო 0.3 მეგაპიქსელიანი კამერით რომელიც გვაძლევდა 640 × 480 ზომის გამოსახულებას, მასში მოთავსებული იყო ფლეშ მეხიერების ბარათი, რომელიც მხოლოდ 8 სურათის გადაღების საშუალებას გვაძლევდა. სურათების ნახვისას აშკარად ჩანდა მისი უხარისხობა, ამის მიუხედავად კომპანიამ პროდუქცია 600-750 დოლარად შეაფასა. ჩიპსი Frito-Lay WOW! ახალი ჩიპსი Frito-Lay მომხმარებელს დაპირდა, რომ გი იქნებოდა ნაკლებად ცხიმიანი და გემრიელი, მაგრამ პროდუქციის გამოშვების შემდეგ ხალხს სერიოზული კუჭის პრობლემები მოუტანა. McDonald’s Аrch deluxe 1996 წელს კომპანიამ მიიღო გადაწყვეტილება, რომ ეწარმოებინათ ახალი ბურგერი სახელწოდებით Аrch deluxe, მაგრამ ხალხმა მასზე უარი თქვა. Life savers 1912 წელს შოკოლადის მწარმოებელმა Clarence Crane-მა შესთავაზა კომპანია candy-ის ეწარმოებიანთ გამაგრილებელი სასმელი Life savers. ქენდი ცნობილი იყო შოკოლადების და ტკბილეულის წარმოებით. სამწუხაროდ მათმა ახალმა პროექტმა წარმატებას ვერ მიაღწია. პარფიუმერია Harley Davidson Harley Davidson ცნობილია მოტოციკლებით, ხალხს უყვარდა Harley Davidson-ის მაისურების, კეპების, შარვლების ჩაცმა, მაგრამ როდესაც კომპანიამ გადაწყვიტა და წარმოებაში გამოუშვა პარფიუმერია ხალხმა იგი ვერ შეიყვარა. Ford Edsel ავტომობილის პომპეზური გაყიდვა დაიწყო 1957 წელს. რეალურმა ავტომობილმა ვერ გაუძლო იმ მოთხოვნებს, რომელიც იყო წაყენებული ამ მანქანის მიმართ, ძალიან ბევრი დაპირება მისცა კომპანიამ ხალხს მის შესახებ. პირველ წელს გაიყიდა 67-ათასი ავტომობილი. შეიძლება საქმე იმაში იყო, რომ ავტომობილის წინა მხარე უნიტაზის თავს მოაგონებდა ხალხს. იოგურტი Cosmopolitan ჟურნალი გამოიცემა 36 ენაზე 100-ზე მეტ ქვეყანაში და იგი არის ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური ბრენდი მთელს პლანეტაზე. ჟურნალმა გადაწყვიტა ეწარმოებინა იოგურტი და განიცადა ძალიან დიდი მარცხი მთლიანი პროდუქცია გაქრა 18 თვეში. Colgate ეს მართლაც იყო ყველაზე უცნაური გაგრძელება კომპანიის წარმოებიდან, ბრენდ Colgate-ის გუნდმა გამოუშვა საკვები. ხალხმა განაცხადა რომ კომპანია არსებობდა იმისთვის, რომ საკვების მიღების შემდეგ მათი პროდუქცია უნდა ეხმარათ, არამცთუ კომპანიის მიერ გამოშვებული პროდუქციით დანაყრებულიყვნენ. 146 3-ს მოსწონს 1-ს არა
|