"კოკა-კოლა" კვლავ ლიდერია
გამაგრილებელი სამელის მწარმოებელი "კოკა-კოლას" სავაჭრო ნიშანი მსოფლიოში უველაზე ძვირად ღირებული და ადვილად ცნობადია.
მისი ღირებულება უკანასკნელი წლის განმავლობაში 3 პროცენტით გაიზარდა და ამჟამად 68, 734 მილიარდ დოლარია. სწორედ "კოკა-კოლა" უდგას სათავეში ასი საუკეთესო ბრენდის სიას, რომელიც საქმიანი წრეების გავლენიანმა ამერიკულმა ჟურნალმა "ბიზნეს უიკმა" გამოაქვეყნა. სიის პირველ ათეულში 8 ამერიკული კომპანია მოხვდა. მეორე ადგილზე რეიტინგში "აიბი-ემი" გავიდა, რომლის ღირებულებაც გაიზარდა და 60, 211 მილიარდს მიაღწია. მესამე საპრიზო ადგილი "მაიკროსოფტს" ერგო, რომლის ბრენდის ფასიც 4 პროცენტით შემცირდა, 56, 647 მილიარდ დოლარამდე.