x
image
ქეთი1988
Mediator image
Mediator image
იცით, როგორ გამოიყურებოდნენ უმსხვილესი ფირმების პირველი ავტომობილები?

image
1902 წლის 17 ოქტომბერს დეტროიტში გამოვიდა პირველი ავტომობილი “კადილაკი". მანქანას ჰქონდა მაქსიმალური სიჩქარე დაახლოებით 48 კილომეტრი საათში და ღირდა $750. დამატებითი საფასურისთვის შეგეძლოთ მიგეღოთ ორი დამატებითი სამგზავრო ადგილი და დასაკეცი რბილი კორპუსი. იცით, როგორი ავტომობილები ჰყავდათ დიდ ბრენდებს თავდაპირველად?

1. Alfa Romeo — A.L.F.A. 24 h.p. (1910)

მოგეხსენებათ, ცნობილი მილანური ბრენდის სახელი ნახევრად აბრევიატურაა. A.L.F.A. - ეს არის Anonimo Lombardo Fabbrica Automobili, ანუ რაღაც OJSC საავტომობილო ქარხანა ლომბარდიიდან. სახელის მეორე ნახევარი ბრენდს მეწარმემ ნიკოლა რომეომ დაარქვა, რომელმაც შეიძინა A.L.F.A. 1915 წელს. A.L.F.A ბრენდის პირველი მანქანა - მოდელი 24 h.p. — აღჭურვილი იყო 2, 4-იანი ძრავით და, , 24 ცხენის ძალით. მოგვიანებით იმავე მანქანაზე დამონტაჟდა ოთხლიტრიანი ძრავა და ასეთი "ალფას" სიჩქარე საათში 100 კილომეტრს მიუახლოვდა. არც ისე ცუდი იყო მე-20 საუკუნის დასაწყისისთვის.image


2. Aston Martin «Coal Scuttle» (1914)

Rolls-Royce-ისგან განსხვავებით, ამ ბრიტანული ბრენდის სახელის მხოლოდ ნაწილია დამფუძნებლის გვარი. ბრენდის პირველი მანქანა იყო Isotta Fraschini შასი 1.4 ლიტრიანი Coventry Simplex ძრავით. ლიონელმა ძალიან შემოქმედებითად დაარქვა თავის მანქანას Coal Scuttle, ანუ "ქვანახშირის სათლი ". მაგრამ შემდეგ დაიწყო ომი, ამიტომ ხალისი, რბოლა და მათთან ერთად მანქანების წარმოება ოთხი წლით გადაიდო.image


3. Audi Type A (1910)

როდესაც ავგუსტ ჰორხს დიდი კამათი მოუვიდა საკუთარი კომპანიის Horch-ის დირექტორთა საბჭოსთან, მან კარი გაიჯახუნა და შექმნა ახალი კომპანია. ლათინურად სიტყვა Audi ნიშნავს დაახლოებით იგივეს, რაც გერმანულად Horch - ზმნა- "მოსმენა". ახალი კომპანიის პირველი წარმოების მანქანა იყო Audi type A 2.6 ლიტრიანი 22 ცხენის ძრავით. ტექნიკური თვალსაზრისით, მანქანა მეტწილად იგივე იყო, რაც Horch 18/22, მაგრამ არავის დაუწყია ამაზე სკანდალის გაღვივება.image


4. Bentley 3-liter (1919)

პირველი ბრიტანული მანქანა, რომლის სახელიც მიუთითებდა ძრავის ზომაზე და არა სიმძლავრეზე, იყო Bentley 3-ლიტრიანი, შექმნილი ვალტერ ბენტლისა და მისი მეგობრის ფრენკ ბერგესის მიერ, ის ყოფილი მრბოლელი და Humber-ის დიზაინერი იყო. თავდაპირველად, ლონდონში დაფუძნებული Bentley Motors-მა მომხმარებლებს შესთავაზა მხოლოდ შასი კორპუსის გარეშე. უფრო მეტიც, 1000 ფუნტზე მეტი ფასით, სამლიტრიანი ბენტლი ითვლებოდა ერთ-ერთ ყველაზე ძვირად ბაზარზე. მოდელი იყიდებოდა სამ ვერსიაში: Blue Label - სტანდარტული, Red Label - ვერსია შეკუმშვის კოეფიციენტით გაზრდილი 5.3:1-მდე და Green Label - დამოკლებული შასი და ყველაზე ძლიერი ძრავა, მაქსიმალური სიჩქარის გარანტიით 160 კილომეტრზე საათში.image


5. BMW 3/15 DA1 (1929)

პირველი მსოფლიო ომის შემდეგ, ცნობილი თვითმფრინავის ძრავების მწარმოებელი იძულებული გახდა ახალი გამოყენება ეპოვა თავისი წარმოების შესაძლებლობებისთვის. ერთ დროს BMW სამზარეულოს ავეჯსაც კი აწარმოებდა, შემდეგ მოტოციკლებზე გადავიდა და 1928 წელს იყიდა კომპანია Dixi, რომელიც აწყობდა ლიცენზირებულ Austin Sevens-ს. ასე რომ, პირველი BMW მანქანა არის ინგლისური პატარა მანქანის ლეგალური ასლი. პირველი ციფრი არის დასაბეგრი ძალა, მეორე არის "ცხენების" რეალური რაოდენობა. ასოები DA არის გერმანული Deutsche Ausführung-ის აბრევიატურა, რაღაც მსგავსი სიტყვის "დამზადებულია გერმანიაში".image



6. Ferrari 125S (1947)

ენცო ფერარის ყველაზე მეტად უყვარდა რბოლა და სარბოლო მანქანები. და ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ის ოდესმე გადაწყვეტდა ჩვეულებრივი მანქანების წარმოებას, მაგრამ... საჭიროებამ აიძულა.

პირველი მანქანა, რომელსაც შეიძლება ეწოდოს 100%-იანი ფერარი, იყო 125S ორადგილიანი speedster, შექმნილი ჯოაჩინო კოლომბოს მიერ. 12-ცილინდრიანი 1, 5 ლიტრიანი ძრავა 118 ცხენის ძალას გამოიმუშავებდა, რაც 650 კილოგრამის წონით, საათში 170 კილომეტრამდე აჩქარების საშუალებას აძლევდა. image


7. Ford Model A (1903)


ჩიკაგოელმა სტომატოლოგმა ერნსტ პფენიგმა ისტორია დაწერა, როდესაც გახდა Ford-ის მანქანის პირველი მყიდველი. 1903 წლის 15 ივლისს, წარმატებულმა სტომატოლოგმა იყიდა Ford A Ruabout სურვილისამებრ კონვერტირებადი კორპუსით. შესყიდვა მისტერ პფენიგს 850 დოლარი დაუჯდა. თავად Ford Model A, ძალიან ჰგავდა Cadillac Model A-ს. ფორდი ასი დოლარით მეტი ღირდა.
image

8. Kia FIAT 124 (1970)

დიახ, სწორედ ეს მანქანაა ცნობილი კორეულ ფირმის პირველი ავტომობილი, ის დღეს KIA-ს მუზეუმში ინახება და ეს ფოტოსურათიც სწორედ იქიდანაა.image

9. Lamborghini 350 GT (1964)

ენცო ფერარისთამ კამათისას სპორტული მანქანების ხარისხზე, ფერუჩიო ლამბორჯინიმ გადაწყვიტა დაემტკიცებინა, რომ თვითონაც ღირებული იყო. და მან დაამტკიცა. გამოჩენილი ინჟინრებისა და დიზაინერების მთელი თაიგულის დაქირავებით, რომელთა მომსახურებაც ძვირი დაუჯდა, ფერუჩომ პირველივე ცდაზე კარგი შედეგი მიიღო. Lamborghini 350GT იყო ლამაზი, ძლიერი და არც თუ ისე კაპრიზული. მისი 12 ცილინდრიანი 280 ცხენის ძალის ძრავა საშუალებას აძლევდა მანქანას ემოძრავა 250 კილომეტრით საათში.image








1
129
1-ს მოსწონს
ავტორი:ქეთი1988
ქეთი1988
Mediator image
Mediator image
129
  
2023, 3 ნოემბერი, 22:47
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება სექსის გაცნობის საუკეთესო საიტზე --- www.Meetme.pw
0 1 1