სხვა “სექსი” რეკლამაში, გაყიდვების ზრდის ეფექტური ხერხი 2012, 7 ოქტომბერი, 17:41 XXI ს-ში ეროტიკასა და სექსს რეკლამაში ყველგან იყენებენ. კომპანიები ზოგჯერ დაშვებულ საზღვრებსაც კი სცილდებიან. თუ რეკლამა გაყიდვების მამოძრავებელია, მაშინ სხვადასხვა სექსუალური მოტივები და მინიშნებები, რაკლამის ძრავს წარმოადგენს.მამაკაცის ქცედა საცვლების რეკლამა. ფირმა JBS.სექსუალური რეკლამა ჩვენს ბიოლოგიურ ინსტინქტებზე ზემოქმედებს და შედეგად ჩვენში ყველაზე ძლიერ ემოციებსა და გრძნობებს იწვევს. ექსპერტების მტკიცებით რეკლამაში ეროტიკის გამოყენება მნიშვნელოვნად ზრდის გაყიდვებს. P.S ძალიან გთხოვთ ტყუილად ნუ გაასაჩივრებთ +18. არ არის ეგ +18 და არც ცალსახა რეკლამირებაა რაიმე პროდუქციის. უბრალოდ რეკლამის თანამედროვე ტენდენციაა ნაჩვენები. გმადლობთ გაგებისათვის. 77 4-ს მოსწონს
|