x
image
ქეთი1988
Mediator image
Mediator image
12 მატყუარა შეფუთვის დიზაინი, რომლებითაც მწარმოებლები წარმატებით გვასულელებენ

image

ოდესმე დაფიქრებულხართ, რატომ გახდა თქვენი საყვარელი შოკოლადის ფილა თხელი ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, ხოლო ფასი იგივე დარჩა? ბევრია ასეთი პროდუქტი, რომლის ხარისხი ან რაოდენობა გაუარესდა ფასების გაზრდის გამო. ზოგიერთმა კომპანიამ მომხმარებლების მოტყუების მიზნით პაკეტებზე ცრუ „სუფთა წონის“ ინფორმაცია დადო. რომ აღარაფერი ვთქვათ შეფუთვებზე, რომლებსაც მხოლოდ შეცდომაში შევყავართ:

1. სინამდვილეში აქ 1.5 სნიკერსიც არაა.image

2. ძველი შეფუთვის დიზაინი Pringles ჩიფსებისთვის (165გრ) და ახალი (134გრ)image

3. ორეოს გულსართიimage

4. დიახ, ის გაუხსნელიაimage

5. დიდი ყუთი, პატარა პროდუქტიimage

6. ფასი იგივე, მოცულობა კი არაimage

7. უკომენტაროდimage

8. ტობლერონის შოკოლადი უბრალოდ აიღეს და შეამცირეს, ფასი იგივე დარჩაimage

9. ბურგერების ზომები ადრე და ახლაimageimage

10. როგორ მოგწონთ?image

11. ასეთ სენდვიჩებს ყველგან შეხვდებითimage

12. სასაცილოც კია სატირალი რომ არ იყოსimage

0
250
1-ს მოსწონს
ავტორი:ქეთი1988
ქეთი1988
Mediator image
Mediator image
250
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0