12 მატყუარა შეფუთვის დიზაინი, რომლებითაც მწარმოებლები წარმატებით გვასულელებენ
2022, 22 აგვისტო, 16:14
ოდესმე დაფიქრებულხართ, რატომ გახდა თქვენი საყვარელი შოკოლადის ფილა თხელი ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, ხოლო ფასი იგივე დარჩა? ბევრია ასეთი პროდუქტი, რომლის ხარისხი ან რაოდენობა გაუარესდა ფასების გაზრდის გამო. ზოგიერთმა კომპანიამ მომხმარებლების მოტყუების მიზნით პაკეტებზე ცრუ „სუფთა წონის“ ინფორმაცია დადო. რომ აღარაფერი ვთქვათ შეფუთვებზე, რომლებსაც მხოლოდ შეცდომაში შევყავართ:
1. სინამდვილეში აქ 1.5 სნიკერსიც არაა.
2. ძველი შეფუთვის დიზაინი Pringles ჩიფსებისთვის (165გრ) და ახალი (134გრ)
3. ორეოს გულსართი
4. დიახ, ის გაუხსნელია
5. დიდი ყუთი, პატარა პროდუქტი
6. ფასი იგივე, მოცულობა კი არა
7. უკომენტაროდ
8. ტობლერონის შოკოლადი უბრალოდ აიღეს და შეამცირეს, ფასი იგივე დარჩა