
მრავალ ქვეანაში არსებობს "ნდობის ტელეფონის"სერვისი, სადაც ადამიანები არა მარტო ინტიმური საკითხებისთვის რეკავენ, არამედ მაშინაც, როცა რაიმე უმძიმებთ სულს და სულიერ მოძღვართან წასვლას ურცევნიათ ანონიმურად ჩააბარონ აღსარება სრულიად უცხო ადამიანს. ასე ვთქვათ, ამოთქვან და გატავისუფლდნენ იმ ტვირთისგან, რომელიც სულზე მაჯლაჯუნასავით აწევთ და ამძიმებთ.
ნდობის ტელეფონის ოპერატორის სასიამოვნო ხმა და დახვეწილი კომნუნიკაციის უნარები კიდევ უფრო აძლიერებს ნდობასაც და პოზიტიურ დამოკიდებულებას უქმნის კლიენტებს.

თვითონ მდივნებისთვის კი ეს პროფესიული საიდუმლოებებია, რომელთა დაუცველობამ შესაძლოა ადმინისტრაციული სახდელები დააკისროთ და ამიტომ ისინი ცდილობენ ტელეფონის ზარის გათიოშვისთანავე დაივიწონ კიენტის საიდუმლო. მთავარია კლიენტი გათავისუფლდა და ოპერატორს სულ აღარ აინტერესებს, ვის რა დაუშავა კლიენტმა, ვის რა მოპარა, ან ვის უღალატა.

მართალია, ოპერატორებს სასიამოვნო ხმის ტემბრი და კომუნიკაციის იშვიატი უნარები აქვთ, მაგრამ საკმარისია კლიენტმა მათი იდენტიფიცირება მოახდინოს, რომ არანაირი სურვილი აღარ უჩნდება აღნიშნულ სერვისთან დაკავშირების. და თუ რატომ ხდება ასე, ამ ფოტოებითაც მიხვდებით.
