რუსეთის გზებია მიზეზი, მაგრამ აქ სხვა რამეცაა მანქანის წონის შესამცირებლად თუჯის ნაცვლად ალუმინის ბლოკები გამოიყენეს გერმენელებმა ზოგიერთ მოდელზე, ალუმინი სწრაფად ხურდება, სიმხურვალეს აირგამანაწილებელ მექანიზმს და მთელ სისტემას გადასცემს, შესაბამისად მალე გამოდის მწყობრიდან ძრავაც და ელექტრონული ბლოკებიც.
ვარიატორი ყველაზე სუსტია გადაცემათა კოლოფებში, აუდის აირგამანაწინებელი მექანიზმის ორიგინალურ რემენს 65 000 აქვს გარანტია და ეს ცოტა არაა. 300-400 ათასი გარბენის მქონე ნაგავს, რომ ყიდულობენ რისი იმედი აქვთ მყიდველებს არ მესმის. დიზელის ძრავი წესით 100 000 გარბენის მერე უკვე შუასადებების და სალტეების შეცვლას საჭიროებს, რუსეთში კი ისევე, როგორც აქ სანამ ძრავი არ გაჭედავს ამუშავებენ.
300-400 ათასი გარბენის მქონე ნაგავს, რომ ყიდულობენ რისი იმედი აქვთ მყიდველებს არ მესმის.
დიზელის ძრავი წესით 100 000 გარბენის მერე უკვე შუასადებების და სალტეების შეცვლას საჭიროებს, რუსეთში კი ისევე, როგორც აქ სანამ ძრავი არ გაჭედავს ამუშავებენ.