“მე მოვკვდი” – ყველაზე დეპრესიული რეკლამა სუპერთასიდან! 22 თებერვალი 2015, 23:10:28
AUTO PLAY
სუპერთასის ისტორიაში ყველაზე დეპრესიული რეკლამა გამოჩნდა. რეკლამა “Nationwide Insurance”-ს ეკუთვნის. ვიდეოს მთავარი გმირი პატარა ბიჭია, რომელსაც აღარ აქვს შანსი გაიგოს როგორია ველოსიპედის ტარება, შეყვარებულის ყოლა და როგორი გრძნობაა, როდესაც ქორწინდები. ბიჭი ამ ყველაფერს ვეღარ გაიგებს, რადგან ის უკვე მკვდარია. რეკლამას ტვიტერზე ცოტა უცნაური გამოხმაურება მოჰყვა, ნაწილი ბიჭს უთანაგრძნობდა, ნაწილი “Nationwide Insurance”-ს დასცინოდა
0
|
1099.00
k
1499.00
k
|