ეს ქმედება პროგრესისაკენ ლტოლვაა მაგრამ შტადლერის რადიოსადგური თანამედროვეა - და კომუნიკაციისათვის მას ძველ საბჭოურ რადიოებთან უხდება დაკონტაქტება , რაც არ გახლავთ რეკომენდებული ITU - ს რეგლამენტით...! ესეიგი ყველა ამორტიზებული და ვადა გასული რადიოსადგური უნდა გამოიცვალოს ...
თვით ამ შვეიცარიული კომპანიის მენეჯერებიც ვერ წარმოიდგენდნენ როგორი ჭირვეული კლიენტი შეხვდებოდათ მათ შპს საქართველოს რკინიგზის სახით – მაგრამ ფირმა უკვე მათ ვერ დაეხმარება - საქ. რკინიგზას - რკინიგზის იმ რელიეფის რეკონსტრუქცია მოუწევს რომ მატარებელმა გვირაბში შესძლოს შესვლა ... რა დაბალი დონისა იყო საბჭოური გვირაბები ახლა გაირკვა ...