როგორც წესი ღილაკები საჭეზე მაგრდება, სერიულ მანქანას ეს არ მოჰყვება. შეიძლება იტალიურ ბოლო თაობის გაზის აპარატურაშუ გერევა, ეს მხოლოდ და მხოლოდ სავალი ნაწილის მდგრადობის გამანაწილებელი კომპრესორების ბლოკია, რომელიც დიდი პოპულარობით სარგებლობს მრბოლელებშიც.
არაა ეს გაზის აპარატურა, ეს ფირმა პროფესიონალურ დონეზე უშვებს სპორტული მანქანებისათვის პნევმო სავალ ნაწილებს, რაც მანქანას მაღალ სიჩქარეზე მდგრადობას ანიჭებს. ამორტიზატორები და სავალი ნაწილი (ხოდოვაია ჩასტ) მიერთებულია ამ კომპრესორს და მძღოლი ირჩევს რეჟიმებს, ხისტად იაროს მანქანამ თუ რბილად.
ამორტიზატორები და სავალი ნაწილი (ხოდოვაია ჩასტ) მიერთებულია ამ კომპრესორს და მძღოლი ირჩევს რეჟიმებს, ხისტად იაროს მანქანამ თუ რბილად.