შოუბიზნესი თანამედროვე შოუ-ბიზნესის 30 რეკორდი! 2016, 20 აგვისტო, 16:37 ყველაზე! ყველაზე! ყველაზე... რაც კი, თანამედროვე შოუ-ბიზნესში მომხდარა: ბიონსეს კონცერტის 93 000 ბილეთი (ყველა), რომელიც ლონდონის «უემბლის» სტადიონზე ტარდებოდა The Formation World Tour ფარგლებში, 10 წუთში გაიყიდა. «Miley Cyrus and Her Dead Petz» — ყველაზე პოპულარული ალბომი. ამ ალბომის მხოლოდ ციფრული ვერსია არსებობს და ის 100 მლნ. ადამიანმა მოისმინა. კომპოზიციები: «Dooo It!» «Karen Don't Be Sad» «The Floyd Song (Sunrise)» «Something About Space Dude» «Space Boots» «Fuckin Fucked Up» «BB Talk» «Fweaky» «Bang Me Box» «Milky Milky Milk» «Slab Of Butter (Scorpion) (feat. Sarah Barthel Of Phantogram)» «I'm So Drunk» «I Forgive Yiew» «I Get So Scared» «Lighter» «Tangerine (feat. Big Sean)» «Tiger Dreams (feat. Ariel Pink)» «Evil Is But A Shadow» «Cyrus Skies» «1 Sun» «Miley Tibetan Bowlzzz» «Pablow The Blowfish» «Twinkle Song» YouTube-ზე, შოუ-ბიზნესის წარმომადგენლების ოფიციალურ არხებს შორის, ყველაზე ყურებადი, ტეილორ სვიფტის არის. მას უკვე 8 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ემინემის «Rap God» გინესის რეკორდების წიგნში შევიდა, როგორც ყველაზე მეტი სიტყვების შემცველი ტექსტი — მასში 1560 სიტყვაა (ხანგრძლივობა 6, 04 წუთი). 15 წამში რეპერი 97 სიტყვას ამბობს (6, 5 სიტყვას წამში). მომღერლებს შორის, სელენა გომესს ყველაზე მეტი მოწონება აქვს Instagram-ზე. მისმა სელფებმა 3, 1 მლნ. «ლაიქი» დააგროვა. მასვე ეკუთვნოს რეკორდი ერთ დღეში დაგროვებული «ლაიქების» მიხედვით. სწორედ აქ წარმოდგენილმა ფოტომ მოაგროვა 2, 5 მლნ. «ლაიქი» 1 დღეში ციფრული ერის ყველაზე გაყიდვადი როკ-კომპოზიცია «Radioactive» Imagine Dragons არის. ქეით პერის გამოსვლას, 2015 წლის Super Bowl-ზე, 121, 5 მლნ. მაყურებელი ადევნებდა თვალს. ადრე, ყველაზე პოპულარული გამოსვლის რეკორდი მადონას ეკუთვნოდა. დიდ ბრიტანეთში ყველაზე მეტი სინგლი რიანამ გაყიდა. მისი ახლანდელი ტირაჟი — 23, 1 მლნ. ასლი არის. 2016 წლამდე რეკორდი The Beatles ეკუთვნოდა. მხოლოდ სამი მომღერალი არის, რომელთა სადებიუტო სინგლებმა ერთდროულად სამ ქვეყანაში (აშშ, დიდი ბრიტანეთი და ავსტრალია) I ადგილები დაიკავა: Katy Perry «Part Of Me» ჯასტინ ბიბერი «What Do You Mean?» Zayn «Pillowtalk» მომღერლებს შორის, ყველაზე მეტი ხელმოწერა «Spotify»-ზე, რიანას აქვს. მას მოჰყვებიან: ქეით პერი, ადელი და ტეილორ სვიფტი. მაიკლ ჯექსონის «Thriller» და «Bad» ალბომები — სოლო შემსრულებლის, ყველაზე გაყიდვადი ალბომებია, მთელი შოუ-ბიზნესის ისტორიის მანძილზე.
ქეით პერის «Dark Horse» ყველაზე პოპულარული კომპოზიცია არის სტრიმინგის სერვისებზე — 1, 7 მლრდ.-ზე მეტი მოთხოვნით. გაყიდვების ისტორიაში, ყველაზე დიდი ვარდნა მადონას ალბომმა – «MDNA»-მ განიცადა. გამოსვლიდან მეორე კვირას, აშშ-ში: წინა კვირის 359 000 გაყიდული ასლიდან — 48 000 ასლამდე შემცირდა ანუ ვარდნის კოეფიციენტი 87% შეადგენდა. მეორე ადგილზე ლედი გაგას «Born This Way» არის — 84%-იანი ვარდნით. ერთ კვირაში, გაყიდვების რიცხვი 1, 11 მლნ.-დან — 174 ათასამდე დაეცა. მადონა ყველაზე გაყიდვადი მომღერალია შოუ-ბიზნესის ისტორიის მანძილზე. მან თავისი ჩანაწერების 520 მლნ. ასლი გაყიდა. მეორე ადგილზე არის რიანა (264 მლნ), ხოლო მესამეზე — სელინ დიონი (260 მლნ). აშშ-ში, №1 სინგლების რაოდენობის მიხედვით, მერაია კერია. იმის გათვალისწინებით, რომ ამ ათწლეულში, მომღერალს მსგავსი კომპოზიცია არა ჰქონია. YouTube-ზე, 1 მილიონი «ლაიქი», ყველაზე სწრაფად ზეინას კლიპმა «Pillowtalk» მოაგროვა. 2010 წლის აგვისტოდან, iTunes-ით ყველაზე ხშირად რიანას სიმღერების ჩამოტვირთვა ხდება. ქალი მომღერლების ერთობლივად ჩაწერილი დუეტებიდან, ყველაზე გაყიდვადი ლედი გაგას და ბიონსეს «Telephone» არის. სიმღერა 6 წლის წინ გამოვიდა და დღემდე საკუთარ პოზიციას მყარად ინარჩუნებს. ყველაზე მეტი (8) «გრემი» ცეკვის ჟანრში Skrillex-ს აქვს. ეს რეკორდი, სულ ცოტა ხნის წინ, Daft Punk-ს ეკუთვნოდა (6 ). კანე უესტი ყველაზე გაყიდვადია მომღერალია რეპერებს შორის. მხოლოდ აშშ-ში, ციფრულ ფორმატში, მისი გაყიდული სინგლების ტირაჟის საერთო რაოდენობა — 48 მილიონ ასლს აჭარბებს. «Gangnam Style» PSY ყველაზე პოპულარული ვიდეო კლიპია YouTube-ზე. სულ ცოტა ხნის წინ, მისმა ნახვების რაოდენობამ 2, 5 მლრდ-ს გადააჭარბა. «See You Again» Wiz Khalifa — 2015 წლის ყველაზე პოპულარული კლიპია YouTube-ზე. სიმღერა გახდა «ფორსაჟი-7»-ს საუნდტრეკი. ყველაზე მოთხოვნადი Shazam-ზე ჯასტინ ბიბერის «Love Yourself» არის. მისმა «შაზამილებმა» 2 მილიონს გადააჭარბა. ქეით პერი არის პირველი ადამიანი, რომელმაც 80 მლნ. ხელმომწერი მოაგროვა «ტვიტერზე». გლენ სტეფანის სინგლი «Hollaback Girl» — არის პირველი შოუ-ბიზნესის ისტორიაში, რომლის ციფრულ ფორმატში გაყიდვენის რიცხვმა, 11 წლის წინ, 1 მილიონიან ტირაჟს გადააჭარბა. აშშ-ს ხმისჩამწერი კომპანიების ასოციაციის ვერსიით, შოუ-ბიზნესის მთელი ისტორიის მანძილზე, ყველაზე წარმატებული სინგლი აშშ-ში, არის ლედი გაგას «Bad Romance».
ადელის სიმღერა «Hello» – Nielsen Music მონაცემებით, არის პირველი კომპოზიცია მუსაიკის ისტორიაში, რომელის გაყიდვების რიცხვმა, კვირის მანძილზე, 1 მილიონს გადააჭარბა. გასულ წელს, ყველაზე ძვირად ღირებული ბილეთები ანდრეა ბოჩელის კონცერტზე (საშუალო ღირებულება — $202.95) იყო. მეორე ადგილზე The Rolling Stones არის — $174.50. მადონა, რომლის კონცერტის ბილეთები, ტრადიციულად, ყველაზე ძვირიანად ითვლება, ამ რეიტინგში, მხოლოდ მე-8 ადგილზე არის ($127.55). 2015 წელს მხოლოდ 5 ალბომი გაიყიდა მსოფლიოში, ტირაჟით 2 მლნ. ასლი. 10 წლის წინ, ასეთი 27 იყო. (2014 წ. — 6, 2013-ში — 10, 2012-ში — 11 და 2011ში — 13). 358 10-ს მოსწონს
|