საზოგადოებრივი კაცი, რომელსაც ორი სასქესო ორგანო აქვს 2012, 17 მაისი, 2:21 სულ ცოტა ხნის წინ ფარმაცევტულმა კომპანია ბაიერმა ახალი პრეპარატი გამოუშვა, რომელიც ერექციის დაქვეითებისგან იხსნის მამაკაცებს. იმისთვის, რომ კომპანიას პროდუქცია კარგად გაეყიდა და ყურადღებაც სწრაფად მიექცია გადაწყვიტეს საკმაოდ ორგინალური რეკლამა გადაეღოთ. რეკლამის შინაარსი დაახლოებით ამგვარია: თავიდან რესპოდენტები ერთი ადამიანის შესახებ ყვებიან, რომელსაც გარკვეული უცნაურობები ახასიათებდა და სხვებისგან გამოირჩეოდა. ამ 60 წამიან ვიდეოში მთავარი გმირი თავად არ ჩანს. თუმცა, ყველაფერი წინ არის და რეკლამის კარგად გასაგებად სამივე ვიდეო უნდა ნახოთ. მეორე ვიდეო მამაკაცების საპირფარეშოშია გადაღებული. ჩვეულებრივ პისუარებს შორის ერთგან ორმაგი პისუარია დაყენებული და თან ახლავს წარწერაც, რომელიც მიანიშნებს, რომ კონკრეტული მოწყობილობა ორ სასქესო ორგანოიანი მამაკაცისთვსი არის განკუთვნილი. რეკლამის მთავარი გმირი არც აქ ჩანს. და ბოლოს, მესამე ნაწილში ლეგენდარული გმირი შედის საპირფარეშოში და მისთვსი განუთვნილ პისუართან მიდის. ვიდეოს დასასრულს კი პერსონაჟი შარვალზე ორ ელვაშესაკრავს იკრავს. როგორც ვნახეთ, ეს რეკლამა აუდიტორიის ყურადღების მისაპყრობათ საკმაოდ ეფექტური ხერხია. კარგი რეკლმა ხომ უკვე ნახევარი საქმეა. პ.ს. რეკლამა წარმოადგენს მიზანმიმართულ, არაპიროვნული ხასიათის ინფორმაციულ ზემოქმედებას მყიდველზე, სამომხმარებლო ბაზარზე საქონლის გასაყიდად. ამერიკის სავაჭრო ასოციაციის კომიტეტმა სარეკლამო საქმიანობის ხელმძღვანელებთან კონსულტაციის შემდეგ რეკლამის ამგვარი ფორმულირება ჩამოაყალიებს: რეკლამად ითვლება ადამიანთა ჯგუფისადმი საქონლის, მომსახურების თუ იდეების შეთავაზების ნებისმიერი, ანაზღაურებადი წარდგენა. სავაჭრო რეკლამა კი პოტენციური მყიდველისადმი მიმართულ მოკლე, ემოციურად შეფერილ ინფორმაციას წარმოადგენს. 205 4-ს მოსწონს
|