x
Calvin Klein ს და Versace ს ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

1942 წლის 19 ნოემბერი ეს არის ცნობილი ბრენდის დაარსების თარიღი. ბრენდის ლოგოტიპი CK მოკლე და ლაკონურია, რაც მტავარია ადვილად დასამახსოვრებელი. მუქი ფერის ლოგოტიპი ფიგურირებს მაღალი მოდის ტანსაცმელზე, ნაცრისფერი ლოგოტიპი- ყოველდღიურ ტანსაცმელზე, თეთრი კი სპორტულზე.
ვერსაჩეს ლოგოტიპის შექმნა პირდაპირ უკავშირდება ბერძნულ მითოლოგიას - ლოგოტიპზე გამოსახულია მედუზა გორგონა, რომელიც თავად ჯონი ვერსაჩემ შექმნა, ეს კი იმით ახსნა, რომ თავისი კოლექციებით, ხალხს გაოცებისგან და აღტაცებისგან აქვავებდა. ბრენდის დამაარსებლისთვის, გორგონა წარმოადგენდა საბედისწერო სილამაზის ეტალონს.

image


image

0
56
3-ს მოსწონს
ავტორი:fark
fark
56
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0