სიახლეები მსოფლიოს ყველაზე იაფასიანი ავტომობილი 2013, 14 აპრილი, 14:48 “ტატა ნანო" ეს არის პატარა კომფორტული ავტომობილი, რომელიც წარმოებულია “ტატა მოტორსის" მიერ.
წარმოებულია და იყიდება ინდოეთში, რომელიც წარმოადგენს ყველაზე იაფასიან ავტომობილს და მისი ღირებულება 1ლაკია (ეს არის სამხრეთ აზიის ციფრების სისტემა, რომელიც ექვივალენტია 100 000ის, რომელიც “ლაკთან" ერთად გამოიყენება ბანგლადესში, ნეპალში, პაკისტანში, ინდოეთსა და შრილ-ლანკაში), რაც 1800 აშშ დოლარის ტოლია. მისი ფასი 2009 წლის შემდეგ გაიზარდა, რომელსაც თანდათან გაეზარდა მგზავრთა რაოდენობაც, რომელი ოთხ კაციანი ადგილით შემოიფარგლა.
მას შემდეგ რაც 2005 წელს “ტატ მოტორსმა"გაყიდვაში გამოუშვა “ტატა ეისი", რომელიც იყო კარგად გაყიდვადი და რომლის კლიენტთა რიცხვს შეადგენდა მოტოციკლის მძღოლები.კარგ გაყიდვასთან ერთად გადაწყვიტეს რომ დაეხვეწათ დიზაინი და 2006 წელს გამოუშვეს “ფლუგან ენჯინიერი", რომელიც სრულად აღწერდა “ტატა ნანოს" დიზაინს და ამბობენ, რომ ეს დიზაინი გაკვეთილად იქცა გერმანიისა და იაპონიის ავტომობილთა წარმოების ქსელში.
ამის შემდეგ დიდი მოლოდინი შეიქმნა იმისა, რომ “ტატა ნანო"იქნებოდა წარმატებული გაყივადობის მხრივ და 2008 წლისათვის ადგილობრივი მოსახლეობის 65%-ი სწორედაც, რომ ამ ავტომობილის მფლობელი გახდა. “ტატა ნანო": წარმოებულია “ტატა მოტორსის" მიერ, რომელსაც “ტატა ნანო"-ს გარდა აგრეთვე უწოდებენ “ერთ ლაკ მანქანას" მისი ფასისდა შესაბამისად.დამზადებულია 2008 წელს, რომელიც იმავე წელსვე გამოვიდა გაყიდვაშიც და მიაკუთვნეს “ქალაქის მანქანის" კლასი, რომელიც ოთხ ადგილიანია და განლაგებულია “RR" სისტემით ანუ მართვის უკანა ძრავით, სიჩქარის გადაცემათა კოლოფი ოთხიანია.ბაზა საბურავებს შორის 2, 230 მმ, რომლის სიგრძე 3, 099მმ, სიგანე 1, 495 მმ და სიმაღლე 1, 652 მმ მისი წონა 600-დან 635 კილოგრამამდე მერყეობს.მის დიზაინის შექმნაში მუშაობდნენ გირიშ ვოჰი, ჯასტინ ვორეკი და პიერ კასტინელი, რომელთაც ვფიქრობ წარმატებული პროექტი შეუმუშავიათ და გამოუტანიათ ასპარეზზე. 105 4-ს მოსწონს
|