x
image
ახალი თაობა
კურიოზები ცნობილ კომპანიებზე
ალიასკის უნივერსიტეტის ეკონომიკური ფაკულტეტის სტუდენტებმა შეაგროვეს შეცდომების კოლექცია, რომელიც ამერიკულმა კომპანიებმა დაუშვეს უცხოურ ბაზარზე გასვლისას.

image

ლუდ coors–ის რეკლამისას იყენებდნენ სლოგანს Turn it loose! (გახდი თავისუფალი).სიტყვა–სიტყვით ნათარგმნმა კი, ასეთი მნიშვნელობა მიიღო–ეწამე ფაღარათისგან.


image


ცნობილმა კომპანიამ general motors–მა ფიასკო განიცადა, როცა მოინდომა, მისი ახალი მანქანა chevrolet nova ლათინური ამერიკის ბაზარზე გაეტანა.როგორც გაირკვა no va ესპანურად ნიშნავს “არ შეუძლია მოძრაობა"image
კომპანია colgate palmolive–მა ფრანგულ ბაზარზე გაიტანა თავისი კბილის პასტა cue.მოგვიანებით გაირკვა, რომ სწორედ ამ სახელს ატარებდა პოპულარული ფრანგული პორნო ჟურნალი.

image

კომპანია pepsi-იმ სიტყვა–სიტყვით თარგმნა ჩინურად თავისი მთავარი სარეკლამო სლოგანი–იცხოვრე pepsi თაობასთან.ჩინელები შოკში ჩავარდნენ, როცა სლოგანის თარგმანი მოისმინეს–pepsi აიძულებს თქვენს წინაპრებს ადგნენ სამარიდან.

image

საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მწარმოებელმა სკანდინავიურმა კომპანიამ electrolux–მა თავისი მტვერსასრუტები ამერიკულ ბაზარზე გაიტანა სლოგანით:nothing sucks like an electrolux, ანუ არავინ წოვს ისე, როგორც electrolux.

6
589
15-ს მოსწონს
ავტორი:ახალი თაობა
ახალი თაობა
589
  
2012, 16 ნოემბერი, 10:35
ალიასკა კი არა, ალასკა
2012, 12 ნოემბერი, 19:21
საინტერესო იყო ვიხალისე
2012, 10 ნოემბერი, 0:20
:D :D მომეწონა
2012, 8 ნოემბერი, 16:54
:)))))))))))))))))))))))))))
2012, 8 ნოემბერი, 16:38
კარგი იყოო
0 1 6