სხვა კურიოზები ცნობილ კომპანიებზე 2012, 7 ნოემბერი, 22:43 ალიასკის უნივერსიტეტის ეკონომიკური ფაკულტეტის სტუდენტებმა შეაგროვეს შეცდომების კოლექცია, რომელიც ამერიკულმა კომპანიებმა დაუშვეს უცხოურ ბაზარზე გასვლისას.
ლუდ coors–ის რეკლამისას იყენებდნენ სლოგანს Turn it loose! (გახდი თავისუფალი).სიტყვა–სიტყვით ნათარგმნმა კი, ასეთი მნიშვნელობა მიიღო–ეწამე ფაღარათისგან.
ცნობილმა კომპანიამ general motors–მა ფიასკო განიცადა, როცა მოინდომა, მისი ახალი მანქანა chevrolet nova ლათინური ამერიკის ბაზარზე გაეტანა.როგორც გაირკვა no va ესპანურად ნიშნავს “არ შეუძლია მოძრაობა" კომპანია colgate palmolive–მა ფრანგულ ბაზარზე გაიტანა თავისი კბილის პასტა cue.მოგვიანებით გაირკვა, რომ სწორედ ამ სახელს ატარებდა პოპულარული ფრანგული პორნო ჟურნალი. კომპანია pepsi-იმ სიტყვა–სიტყვით თარგმნა ჩინურად თავისი მთავარი სარეკლამო სლოგანი–იცხოვრე pepsi თაობასთან.ჩინელები შოკში ჩავარდნენ, როცა სლოგანის თარგმანი მოისმინეს–pepsi აიძულებს თქვენს წინაპრებს ადგნენ სამარიდან. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მწარმოებელმა სკანდინავიურმა კომპანიამ electrolux–მა თავისი მტვერსასრუტები ამერიკულ ბაზარზე გაიტანა სლოგანით:nothing sucks like an electrolux, ანუ არავინ წოვს ისე, როგორც electrolux. 589 15-ს მოსწონს
|