ისტორია ბენზინგასამართი სადგურები საბჭოთა კავშირში-ფოტოისტორია 10 თებერვალი, 16:56
უკვე მრავალი ათწლეულია ბენზინგასამართი სადგური გახდა ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების ატრიბუტი, როგორი იყო და როგორ შეიცვალა იგი წლების განმავლობაში?
იგი განიხილება, როგორც პროზაული, ტექნიკური საგანი, ინფრასტრუქტურის ნაწილი, რომელსაც საერთოდ არ განიხილავდნენ, როგორც კულტურის შემადგენელ ნაწილს, მის დიზაინზე ნამდვილად არ მუშაობდნენ "ფრთაშესხმული", ახალი იდეებით შეპყრობილი არქიტექტორები, მიუხედავად ამისა, იგი მაინც განიხილება როგორც ქალაქის კულტურის და ინფრასტრუქტურის შემადგენელი ნაწილი. ქვემოთ გაეცნობით საბჭოთა კავშირის დროინდელ ბეზინგასამართი სადგურების ფოტოისტორიას, როგორ იცვლებოდა იგი წლების განმავლობაში. ვლადიმერ მაიაკოვსკის "რენო" ბენზინგასამართ სადგურზე-1929 წელი. ბენზინგასამართი სადგური მოსკოვში-30-იანი წლების დასაწყისი . მოსკოვი, 1939 წელი, რიგი ბენზინგასამართ სადგურზე. ომი ახალი დამთავრებულია-1947 წელი, მოსკოვი. ბენზინგასამართი სადგური-1964 წელი. ბენზინგასამართი სადგური თბილისში-1964 წელი. სასტუმრო "მერტოპოლთან"-მოსკოვი, 1967 წელი. 1970-იანი წლები. ტექმომსახურების სადგური ვარშავის გზატკეცილზე-1974 წელი. ლენინგრადი, 1985 წელი. მოსკოვი, როდჩელსკის ქუჩა, 1988 წელი 334 2-ს მოსწონს
|