x
image
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
საქმეს შემოქმედებითად მიუდგნენ და ბრწყინვალე რეკლამა შექმნეს (13 ფოტო)

დღეს, სოციალური ქსელების და ინტერნეტის ეპოქაში, როდესაც ადამიანის გაოცება და მასზე შთაბეჭდილების მოხდენა არც ისე ადვილია, მარკეტოლოგების საქმიანობა სულ უფრო და უფრო რთულდება. თან იმ ფონზე, რომ ადამიანების უმრავლესობას ყველა სახის რეკლამა, იქნება ეს ვიდეორგოლი, თუ ფოტო ბანერზე, იმ დონეზე აღიზიანებს, რომ შეიძლება რეკლამას უყურებდეს და ვერ ხედავდეს. ამ მოვლენას სპეციალური სახელიც კი აქვს მას – "სარეკლამო სიბრმავეს" ეძახიან და ამიტომ, როდესაც რეკლამა ადამიანს შეჩერებას და ყურებას აიძულებს, იმის ნიშანია, რომ ვიღაცამ იცოდა, თუ რას აკეთებდა...

ამ ფოტო ნაკრებში სარეკლამო კამპანიებს წარმოგიდგენთ, რომლებმაც ეს ნამდვილად მოახერხეს!


1. Volkswagen–ის სოციალური რეკლამა: "არ გადაიღოთ სელფები საჭესთან!"image


2. Chupa-Chups "შაქრის გარეშე"image


3. ლეიკოპლასტირის რეკლამაimage


4. ველური ბუნების მსოფლიო ფონდის სოციალური რეკლამა: "ნუ შეიძენთ ეგზოტიკურ ცხოველების ტყავის ნივთებს"image


5. სოციალური რეკლამა, რომელიც მოწევის შეწყვეტას უწევს აგიტაციას: ჭერი "მოსაწევ ოთახში"image


6. Daihatsu– რეკლამა: " 5-ჯერ მეტ ქალს იტევს, ვიდრე Lamborghini"image


7. McDonald's: "ღიაა 24 საათი"image



8. "სილბერმანის ფიტნეს ცენტრში წასვლის დრო მოვიდა"image


9. McDonald's: "ყავა უფასოდ"image


10. კბილის პასტის რეკლამა: "ამაგრებს კბილებს"image


11. ავტომობილი Mustang–ის რეკლამაimage


12. რადიოსადგურის რეკლამა: "არანაირი ალტერნატივა"image


13. თმის დამატენიანებელი შამპუნის რეკლამა: "ფრთხილად, იატაკი სველია"image


image

არხის სხვა სიახლეები:


* მე-5 ადგილი ჟურნალ Time-ის მიხედვით: რა ქონება დააგროვა სტალინმა, ხელისუფლებაში ყოფნის დროს?

* მასონის შვილიშვილმა ორდენის საიდუმლო გაამხილა, უძველესი პირამიდების შესახებ

* ყოველდღიური საგნებით შექმნილი ფანტასტიური ხელოვნების ნიმუშები

* რა შეუძლია რწმენას? – ამერიკელი გენეტიკოსი ბრუს ლიპტონი



0
300
შეფასება არ არის
ავტორი:ლალი ადიკაშვილი
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
300
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0