საზოგადოება „მთავარი არხის“ Facebook ლაივს დაახლოებით 3-ჯერ მეტი ადამიანი უყურებს, ვიდრე „კურიერის“ 2019, 26 სექტემბერი, 15:52 „მთავარი არხის“ 3 საათიან საინფორმაციო გამოშვებას, ეთერში შესვლიდან 30 წუთის შემდეგ ფეისბუქზე პირდაპირ ეთერში 1 500-ზე მეტი ადამიანი ადევნებდა თვალს, როცა „კურიერს“ იმავე დროს 600-მდე ადამიანი. როგორც ჩანს ფეისბუქ მომხმარებელთა უფრო დიდი ნაწილი „მთავარს“ ირჩევს და ინტერესიც სწორედ მის მიმართ აქვს. ანალოგიური სურათი იყო 12 საათიან გამოშვებაშიც. 79 შეფასება არ არის
|