x
„მთავარი არხის“ Facebook ლაივს დაახლოებით 3-ჯერ მეტი ადამიანი უყურებს, ვიდრე „კურიერის“

image

„მთავარი არხის“ 3 საათიან საინფორმაციო გამოშვებას, ეთერში შესვლიდან 30 წუთის შემდეგ ფეისბუქზე პირდაპირ ეთერში 1 500-ზე მეტი ადამიანი ადევნებდა თვალს, როცა „კურიერს“ იმავე დროს 600-მდე ადამიანი. როგორც ჩანს ფეისბუქ მომხმარებელთა უფრო დიდი ნაწილი „მთავარს“ ირჩევს და ინტერესიც სწორედ მის მიმართ აქვს. ანალოგიური სურათი იყო 12 საათიან გამოშვებაშიც.

image


0
79
შეფასება არ არის
ავტორი:თავისუფალი ამბები
თავისუფალი ამბები
79
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0